Gå til innhold

Hva tror dere om dette...?

Anbefalte innlegg

første dag i forrige mens var 13.aug, men da var den veldig forsinket, skulle egentlig ha mens 5.aug, får mens rundt den datoen hver måned. Tror jeg har 30 dagers syklus eller noe sånt. Skal jeg regne fra den 5 eller den 13? da jeg tok en test 12.aug var den veldig sterk, like sterk som kontrollstreken, d har aldri skjedd meg når jeg har testa tidlig før. å symptomene begynte lenge før den 13. Det jeg håper på nå er at jeg er en uke lengre på vei :) Ble veldig rotete skrevet dette, men er d noen som har opplevd dette før eller som har en mening? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138793689-hva-tror-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, litt forvirrende. Den forrige mensen din som var forsinket kan ha vært en festeblødning. Særlig fordi du testet positivt på det jeg antar er en graviditetstest allerede 12. august. Man tester jo ikke positivt vanligvis før i uke 4! og i allefall ikke dag nummer 2, altså 12 dager før unnfangelse...

Tror du må regne fra datoen da du hadde mens i juli jeg. altså 5. juli? På babyverdens terminkalender, med 30 dagers syklus, vil det si at du er 12 uker på vei, og har har termin 15. april.

og at unnfangelsen fant sted ca 21. juli.

Med så stor usikkerhet rundt termin som i ditt tilfelle blir du henvist til tidlig UL av fastlegen. Var i presis samme situasjon som deg forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...