Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Tulla mi har hatt en lang periode nå hvor hun kan bæsje 10-12 ganger om dagen. Hun blir 5 mnd på fredag. Hun begynnte å få grøt når hun var 4mnd. Først begynnte jeg med nestle sin mais grøt. Den reagerte hun på og fikk utslett og vondt i magen av. Så begynnte jeg med småfolk sin grøt og den hadde hun ingen plager med. Men nå de siste 14 dagene har hun bæsjet så SINNSYKT mye daglig. Har noen andre opplevd det?? Det virkes ikke som hun plages av det, men hu begynner å bli sår i rumpen.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Glemte å skrive at bæsjen er lyse lyse gul. Nesten signalgul, og slimete...
Melkedrøm Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Tenner på tur kanskje? Mener å huske at det ble oftere avføring her i huset da, og den var også litt sånn slimete og gul. Lykke til uansett
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Oi ok. Det kom jeg ikke på :-) Når jeg tenker meg om har hun hendene konstant i munnen og sikler masse. Hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå