2 hjertegull :) Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Smak og behag.. Kommer ann på om jenta ser ut som en Une... Personlig synes jeg ikke navnet er noe spess fint alene, kan være det med den rette sammensetningen.. Det kan jo tenkes hun virkelig ser ut som en Une, og ikke passer til noe annet? Synes du selv det er fint da? Velger du navn utfra hva andre synes??
MillyMollyMandy Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg kjenner en Une, men det er en gutt. Så for meg er det et guttenavn! Men som Mamma Mia sier: smak og behag
line_n & sara Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 jeg liker det, jeg!! synes det står fint alene!
HelenFlores Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 For meg er UNE forkortning for Utlendingsnemda!!! og de er ikke jeg så glad i for å si det mildt, så nei! Men Una derimot er ett veldig søtt navn synes jeg:D
Sunniva78 har to små Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Jeg synes også at Una er finere:-)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Jeg syntes det var et veldig pent og enkelt navn :-)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Det er mange navn som jeg aldri ville ha valgt selv. Men på rett person kan selv det merkeligste/styggeste/osv navnet bli fint:-) Une synes jeg høres ut som om har blitt skrevet feil fra June...June synes jeg er fint:-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Ja, det synes jeg! Kort og vakkert ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå