Dozer Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Snuppa blir 3 år om en uke og jeg vrenger hodet for å finne ut hva jeg skal kjøpe til henne! Hun leker stort sett aldri med lekene sine, og tegnesaker har hun i hauger og lass. Hvis hun skal leke med noe er det helst visper og boller og kjeler for hennes leke-ting er ikke spennende i det hele tatt! Klær er ikke spennende. Har vurdert å kjøpe en sånn leke-pc til henne for alt som kan trykkes på er kjempe spennende, men synes egentlig hun er litt liten ennå! Har noen noen råd til meg?
mai mammaen til to Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 jeg så på en lekebutikk her at de hadde et vaskesett til barn. der var det mopp, bøtte, kluter tror jeg, støvsuger osv.. det hadde kanskje vært gøy? hva med forskjellige formingsaktiviteter? modellskitt? lekekjøkken?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Perler som hun kan lage smykke av, løperhjul, akebrett, "lekekassetspiller" med mikrofon, sykkel, nye ting til barnerommet. Mine har så mye leker, så når de har bursdag pleier jeg å kjøpe klær til de+ en liten leke. De får jo alltid så mye leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå