Gå til innhold

Har dere tatt frem vognposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i utenfor Stavanger og syntes det er ganske kald vind for tiden... Samtidig er det jo ikke sånn sinnsykt kaldt temperaturmessig...

Syntes dette er litt vanskelig, jeg.

Har kjøpt en skikkelig god dunpose med ull i bunnen men er litt i tvil om den er altfor varm enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Bor i Østfold. Har tatt fram en termopose, som jeg har brukt en stund nå.. Har voksi og men gjemmer den til det blir litt kaldere... Greit å ikke ha så alt for mye nå, for da må en ha enda mer etterhvert tenker jeg:)

Så hvis den er veldig varm kan du vel ha lammeskinn og vinterdyne kanskje:) Eller ullpledd...

Eller ikke kle på babyn alt for mye oppi posen...

Skrevet

Vi har Voksi-pose og har ikke tatt den frem enda. Synes det er litt tidlig enda, når snuppa holder seg god og varm med lammeskinn i bunnen, dyne og et vognteppe i ull oppå der igjen. Bor i Tromsø og her er det vel 5-7 grader om dagen nå for tida. Men jeg vurderer fortløpende om det er på tide å ta den frem igjen :-)

Skrevet

Hei,

bor også i Østfold - jeg har en fleecepose i vogna med teppe over - og da kler jeg ikke på snuppa ekstra, annet enn en lue. Snuppa er 10 uker.

Skrevet

Nei. Vi har voksi, den skal ikke frem før det blir veldig kaldt. Hun har foreløpig fleeceteppe over seg.

Skrevet

Her er det 11-16 grader og vi bruker kun dyne i vognen. Min 2 måneder gamle jente trives godt med det.

Faller det under 10 grader finner vi nok frem posen, en helt vanlig enkel vognpose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...