Anonymor Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Nå nei du. Snuppa på 8 mnd har da andre ting enn å kose! men er det bare mi jente som er skikkelig turbo , å ikke vil sitte i fang å kose?
Axus' girlfriend Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 tuppa vår har ikke tid til å kose, ikke en gang når hun nettopp har våknet. nyskjerrig og frampå fra første sekund. Eneste kosen jeg får er ved amming du gitt..!6mnd
2 hjertegull :) Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 7 mnd her... Fra hun kunne holde hodet selv fikk vi henne ikke til å legge det ned på skulderen slik som hun gjorde før det... Fra hun kunne snu seg på magen ville hun ikke sitte på fanget i det hele tatt.. Nå har hun begynt å krype, og er skikkelig turbo hele dagen... Meeeeen, når hun blir god og trøtt på kvelden, så får jeg henne til å legge hodet ned å slappe av... Herregud hvor godt det er! Har liksom ikke fått kose med henne på masse måneder!!! Da legger hun hodet inn mot brystet mitt, og strekker gjerne armene opp for å holde rundt nakken min.. Naaaaw, skjønne lille skatten min! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå