sonne Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg synes navnet er fint, men ville nok skrevet Kaja
prebs Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg liker det veldig godt, men ville absolutt skrevet Kaja. Men skjønner at C kanskje er enklere på amerikansk. Da ville jeg nok skrevet Caya.
Vannmann35 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Liker det ikke. Liker heller ikke mannsnavnet Kay/Kai - grøss...
Gjest Siklerotte Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Den mest vanlige engelske skrivemåten av navnet er med K (Kaya) - så det er nok uansett det som faller mest naturlig i engelsktalende land. Synes uansett navnet er finest som Kaja og det er forsåvidt helt greit, vet bare om en god del som heter det, så det er jo litt velbrukt.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hei!' Jeg syns Kaja er nydelig, skrevet slik! Men Caja er også helt fint, det kommrt ann på hva dere synes er penest:) Ava er et herlig, lyst og gammeldags navn, Kaja er et koselig, pent og også bittelitt gammeldags!,-) Synes de passert veldig godt sammen jeg! Ellers ser jeg du tenker ¨på Lilly Johanne, holder en knapp på det navnet, nyydelig!
Millima Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg er enig med LillePrinsesse+Stine og Petra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå