Gå til innhold

Noen flere som skal teste kommende uke (uke 40)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testdag lørdag. Synes det er leeeenge til :) Har jeg ømme pupper eller har jeg ikke? Koko, jag blir snurrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... dette blir en lang uke. Jeg håper sånn for deg. Du får være i nærheten av hund og se om de snuser ekstra på deg, de kan visst merke sånt tidlig. (eller er det bare tull? )

Skrevet

Ja jeg skal teste fredag... Tiden snegler seg sakte men sikkert fremover.. Har i grunnen ingen andre symptomer enn de jeg alltid har, så vanskelig å ha noen formening. Men håpet er jo alltid der..

Skrevet

Jeg krysser alt som kan krysses for dere og følger spent med!

Håpe, håpe, håpe :o)

Skrevet

Jeg sitter også å krysser fingrene for dere!

xxx

Skrevet

Tusen takk for kryssing!! Jeg kjenner det :)

EnGangTil: Er det din første tur?

I går var jeg sikker på at "jo, jeg er gravid". I dag er jeg mer skeptisk. He, he, he. Hadde nemlig nesten full pott av symptomer i går; vondt i korsryggen, sliten, trøtt, tørst, halsbrann og stikninger i magen. Eller intens PMS, som det også kan kalles :) Jeg forbereder meg i alle retninger.

Skrevet

Hei Storkmor?

Nei dette er ikke min første tur, men faktisk den 6. Jeg har imidlertid hatt en pause på et halvt år etter 5 runder hos Storkklinikken. Hadde egentlig tenkt å ha en enda lengre pause før ivf, men omstendighetene gjorde at vi gikk igang igjen litt tidligere enn planlagt, denne gangen på Diers klinik. Krysser fingrene for at pausen har gjort susen, og at litt mindre stress i livet fører til bedre lykke denne gangen:)

Vi får krysse fingrene vi også for at det blir positive tester på oss denne uken:)

Skrevet

krysser fingrene for dere! vi skal teste i neste uke (41)...spennende!

Skrevet

krysser alt som krysses kan for dere:)

lykke til!!!!!!!!!!!:)

Skrevet

Da har jeg tatt enda en test - på morgenurin - og den slo raskt og kraftig ut. Så da ringte jeg Nordica, og sykepleier Marianne sa: "Jammen så er du gravid, Ingrid!" Dette er bare så stort.. Jeg sitter på jobb og får ikke gjort så mye som et lite arbeidsslag.

Skrevet

Hvordan har det gått med dere uke40-testere? Jeg er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Siden det er kona som prøver, har jeg ingen symptomer å kjenne etter, bare en forferdelig kribling i magen... Krysser fingra for alle som prøver;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...