Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei. Jeg hadde en spontanabort på onsdag. Var 4-5 uker på vei. Kan noen svare på hvor lenge man kan blød etter dette og hvor lenge hcg hormonene sitter i kroppen. ?
Kosteligste76 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hei. jeg var like kort på vei som du da jeg mista for noen få uker siden. Blødde bare 4-5 dager. Vet ikke hvor lenge Hcg sitter i kroppen, men produksjonen har ikke vart så lenge når vi mister så tidlig. Var forresten tilfeldigvis til gyn ei uke etter SA. Ho så at livmora var klar og ny eggløsning var rett rundt hjørnet - og det var ingenting i veien for å prøve på nytt med en gang. (Det stemte også med å sette første syklusdag til første blødningsdag ved SA. Og så fikk jeg "selvsagt" TR til "riktig" tid nå før helga...). Lykke til videre med prøvingen!
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Begge gangene jeg mistet var jeg like langt på veg som deg. I juli (1.SA) blødde jeg i hvertfall en uke, testet negativt allerede samme dag som SA. Så der hadde nok spiren stoppet opp å utvikle seg noen dager tidligere. 2. sa, som jeg hadde nå i helgen, blødde jeg kjempekraftig de to første dagene, mens nå blør jeg nesten ikke lengre. Tester heller ikke positivt i dag, SA var på lørdag.
Villemo&Pjokken Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Jeg var 5 uker og noe, på vei da jeg mistet og jeg blødde i 6 uker:s Har mistet ganske mye blod og føler meg fremdeles veldig sliten. Jeg hadde ikke positive graviditetstester på forhånd, da hcg nivået til meg stiger veldig treigt. Men enda 3 uker etter jeg mistet var testene positive. Tror dette er noe som varierer veldig fra person til person. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå