Lille skatt *38 uker* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Skal vi prøve oss på et treff til uken? Hadde en ganske slitsom tur til Ski storsenter på fredag, hvor han bare gråt, men fant ut på lørdag at det skyldes antibiotikaen jeg må ta. Så jeg regner med at han oppfører seg eksemplarisk neste gang ) Hvis det er noen andre fra Ski eller omegn som har lyst til å være med på treff, er det bare å melde fra. Vi er fire jenter på rundt 30 år som har fått barn i september.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hørtes jo koselig ut med et treff da:) jeg fikk en gutt 20.august og vil gjerne henge meg på om jeg får lov!!! bor ikke i ski nå, men er egentlig fra langhus:)
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Til uka her jeg foreløpig ingen planer på dagtid, så jeg er med! Da er det egentlig samme hvilken dag det blir for meg:) Tør ikke garantere noe eksemplarisk oppførsel fra tulla altså, enten sover hun, eller så er hun fryktelig sint, hehe....krysser fingrene for det første!
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 ok, er litt i ammetåka her.....ser jo nå at innlegget er skrevet på søndag, så da er det vel snakk om denne uken? Da er fredagen best for meg, evt torsdag. Ikke å lett å holde styr på hvilken dag det er, hehe....
Lille skatt *38 uker* Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg kan alle dager denne uken, så vi kan jo satse på fredag. Vi står ofte ikke opp før 10-11, så det tidligste jeg kan stille er 12. Til mammaen til Marcus og Adrian: veldig hyggelig med nykommere! Du skulle egentlig ha vært med på et gravid- treff, skulle du ikke?
Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Ja, stemmer det:) men bekkenet mitt var ikke godt. er forsåvidt ikke det enda, men er ikke såå ille nå da!! Jeg får problemer med denne uka her da, for vi skal ha dåp til helga så nok å drive med:)
Lille skatt *38 uker* Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 Jeg kom plutselig på at jeg reiser bort for helgen på fredag kl 14. Hva med torsdagen? Vi kommer sikkert til og møtes med jevne mellomrom fremover, så du får bli med neste gang. Lykke til med dåpen!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 det er bra, da får jeg prøve å henge meg på neste gang!!!! takk for det:) Kos dere på treff:-)
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Morgendagen blir litt vrien for meg...Trodde det skulle la seg gjøre, men ser dårlig ut. Siden vi ikke har hørt noe fra de to andre heller, er det kanskje like greit å finne en dag i starten av neste uke? jeg kan alle dager, hva er best for deg? Har du vært på babykino før forresten? hver onsdag kl 11 i Ski. Var fast inventar forrige gang jeg var i permisjon, kommer nok til å gå en del denne gangen også kan jo treffes et annet sted enn kino nå da, er vel meningen å bli litt kjent å skravle litt, hehe...
Lille skatt *38 uker* Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2008 Da prøver vi en dag neste uke. Jeg kan også alle dager. Hva med tirsdag? Har aldri vært på babykino, men har planer om å teste det ut. Får jo ikke gått noe på kino på kveldstid, så det er et supert tilbud. Foreløpig sover vi gjerne til ti, men etterhvert er det vel håp om å rekke å være i Ski til kl 11 ) Vi får prøve å finne et barnevennlig og barnevognvennlig sted. Jeg er ikke noe kjent i Ski, men har sett det ligger en café like ved kinoen. Hadde det vært noe å prøve?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Tirsdag er bra:) Rundt 12 da eller? Tenker du på den cafeen som ligger nede ved kinoen? Har aldri vært der, men vi kan jo prøve den! Hvis det er de som lager maten man kan kjøpe på babykinoen er den god i alle fall;)
Lille skatt og lillesøster Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Tirsdag passer bra. Toget mitt kommer seks over tolv. Møtes ti over utenfor storsenteret?
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Jupps, høres veldig bra ut:) God helg!
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Her er vi 3 stk som på tur har fått influensa i løpet av natta, så jeg må holde senga....PMèr dere m mailadressen min etterhvert, så ses vi senere.... Ta en kaffe for meg også! (mamma2 kommer, og forhåpentligvis Vesle også, sjekk innlegg på bim)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå