Gå til innhold

6,5mnd - hvor mange nattmåltider gir dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden legger seg ca 18.30. SKal ha pupp ca 3 ganger før morgen. Står opp i halv syv-syv tiden. Spiser kun bittelitt grøt før natten. Vil ikke ha mye. Hvor mye nattmat gir dere? Han er 6,5 mnd....håper han avvenner seg selv en gang for jeg har ikke lyst til å la han bare skrike for å avvenne seg nattpuppen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt får kun mme da, og spiser en gang mellom 19:30 og 0700

Skrevet

Emilie våkner alt fra ca 4-8 (!!!) ganger fra hun legger seg kl 19.00 til hun står opp ca 7.30..........

Hun får vel pupp kl1, 3/4, 5/6 og når vi står opp... men hun spiser ikke mye hver gang nei........

Skrevet

Jeg er så heldig at min lille Jonas sover hele natten og sluttet helt av seg selv med pupp om natten rett før 6 måneder....

Skrevet

Gutten vår er 7 mnd.

Han spiser som regel 1 gang på natta, men i det siste har han våknet for morraspuppen tidligere og tidligere, så det har nesten blitt 2 nattmåltider... Så nå har pappan begynt å gå inn med vann siste gangen. Er ikke populært enda, men han sovner da tilslutt, og sover lengre enn 06.00, noe jeg synes er i tidligste laget..!

Skrevet

Hannah spiser grøt om kvelden, evt melk hvis hun vil ha. Legger seg mellom 7 og halv 8. sover til7 før hun spiser igjen. Har gjort dette siden hun var nesten 3 mnd, nå er hun 5,5 mnd

Skrevet

Min gutt er 7 mnd og spiser ikke om natten. Vi brukte 3 neter på avvenning. Hardt og brutalt kanskje, men etter det har han sovet natten gjennom (dvs 11-12timer). Vel verd det synes vi :-)

Skrevet

Andreas får èn gang ila natta, og spiser tomt på begge sider ( mellom 02-04 ). Legger seg kl 19.30. Står opp mellom 07.00- 08.00. Om han våkner ellers om natta, så får han vann, eller vi bare roer han ned og så sover han igjen.

Han har 3 måltider fast føde pluss litt yoghurt og fruktmos.

Skrevet

Gutten vår sluttet å be om mat om natten av seg selv. Det var vel da han var mellom 5 og 6 mnd tror jeg:o)

Skrevet

6,5 mnd og ammes stort sett 1 gang mellom kl 19 og 8. Har selv kuttet ut 1-2 nattmåltider etter at hun begynte med grøt. Tok vel et par uker før hun var oppe i stor nok porsjon til at det mettet noe særlig.

Skrevet

sover 6-10 t. smh. om natten hovedsakelig mm, 6,5 mnd

Skrevet

null. avvente også ved 6 mnd, men er oppe noen ganger for å gi smokk ...

Skrevet

2-3 nattmåltider. Han legger seg mellom 18.30 og 19.30 og spiser rett før legging. Vekker ham ca elleve for første nattmåltid og deretter er det et mellom 3 og 5 før han våkner for fullt mellom 6 og halv åtte. Noen ganger er det 22 - 2 - 5 og så 7-8 (morgen).

Sliter litt med innføring av fast føde og flaskenekt, så det blir nok nattamming en stund til.

Skrevet

Nå er poden her 5,5 mnd da, men han spiser grøt +mm for kvelden i 18-18.30tida, så spiser han mm en gang mellom 23-24 tida.. Da holder han til mårran, sånn 6-7 tida.. Får du han ikke til å spise mer grøt på kvelden da?? Ammer du før eller etter grøten?? Jeg amma først før grøten, men han spiste lite da, og ville ha pupp ofte. Men så begynte jeg med grøt først, og da ble det store endringer her i huset ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...