Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om de navnene? Fant ut at min tippoldermor het Henny :-) Men forbinder det litt med Aksel Hennie.. Og, er Jenny fint? Det het samboers farmor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henny (eller Henni(e)) forbinder jeg med kallenavn.. Har ikke hørt om noen som heter det. Kan vel egentlig ikke si at jeg likte det noe særlig.. Sorry! Jenny synes jeg er pent :-) Flott med oppattkalling òg :-)

Skrevet

Henny er kjempe kult og fint =)

Henny Moan er en kjent norsk skuespiller som var gift med Andre Bjerke:)

Jenny er også veldig pent da, men flere som heter det, noe jeg personlig syntes er negativt, men uansett. Pent navn.

Skrevet

Henny ikke fint i det hele tatt. Men Jenny er et flott navn

Skrevet

Jenny er finest.

Henny tenker jeg på Aksel Hennie, jeg også, og det blir liksom bare et etternavn selv om det skrives forskjellig.

Skrevet

Tror navnet Henny/Hennie er på vei opp, så det blir nok ikke så uvanlig om en stund.

Synes begge navnene du nevner er veldig fine!

Skrevet

Jenny er fint, likte ikke Henny..

Skrevet

Alle slike beste- og oldeforeldrenavn kommer jo tilbake, oppkalling er jo hyggelig :-) Liker Hennie/Henny godt, men ikke Jenny - det er og blir danseband Jenny Jensen, og nå danse-Jenny...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jenny er fint det, har bare gode assosiasjoner til navnet. Kanskje litt velbrukt, men jeg har alltid likt det.

Henny (et navn som er ganske godt brukt her) synes jeg er helt nydelig. Hadde det ikke vært for at jeg kjenner flere som heter Henni/Hennie/Henny, så kunne jeg lett ha kalt datteren min det.

Skrevet

Henny var kjempefint syntes jeg.

Jenny er blitt for vanlig og kjedelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...