Gå til innhold

Quinny zapp til barn på 14mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha meg en ekstra trille, og ser litt på quinny zapp, den virker jo som den perfekte ekstra trillen, siden den blir så liten når man legger den sammen!

Men så ser jeg at det kun er en stilling i ryggen, og det er sittende!

Lurer derfor på om det er noen som har erfaring med å bruke denne vogna på barn som bare er litt over året?

Hvor lenge kunne dere bruke den i gangen, før barnet syns det blei ubehagelig å bare sitte?

Barnet mitt kan fint sitte i vogna i over en time, men har liksom aldri testa det ut, siden vi har hatt muligheten til å legge ned ryggen når behovet har vært der!

Så da er hovedspørsmålet: er det for tidlig å kjøpe zapp nå?

Setter også pris på svar uansett hvilken erfaring dere måtte ha med zapp, og om det er noen som har andre triller å anbefale til barn på 14mnd (helst tre hjul, liten sammenlagt og ikke alt for dyr, mange krav her :-) )

Takk for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fint bruke Zapp til en på 14 mnd, vi kjøpte den da gutten vår var ca 9-10 mnd. Brukte den ikke i timesvis da, men på kjøpesenter og sånt. Gikk helt fint, han har også sovet i den en del ganger, blir som å sove i bilstolen.

Men jeg vil egentlig anbefale Titanium Breeze. Den ser nesten helt lik ut, men den har full liggestilling. Og med den følger det med handlekurv under. Riktignok vanskelig å komme frem til den, men greit å ha noen bleier og sånt der når man er på kjøpesenteret. Vi kjøpte den da lille tulla vår var ca 5 mnd og hun ligger som ei lita prinsesse.. :o)

De er veldig like, men Breeze er billigere.

http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=377&category_id=7&manufacturer_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...