prøveigjenn Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Har en nydelig gutt på 16 dager.:)Fikk såre brystvorter på sykehuset,men av erfaring tenkte jeg att det kom til å snart gå overMen nei,det har bare blitt verre og verre,ene vorta ser ut som den skal "løsne" på ene siden,og den andre har ett hull innover...:(Reiste til ammepoliklinikken på Onsdag,der en fantastisk dame korrigerte amme-teknikken min,som gjorde det litt bedre.Fikk også råd om en salve som heter Brulidin,og virker som den har hjulpet litt..Hun tok også prøver av vorta,håper jeg får svar i morgen om det er infeksjon,,,Kommer gult puss/verk utav sårene,og det er voooooondt å amme!!!!:(Tror ikke dette går over uten antibiotika,men hvordan er det for gutten min å få i seg det gjennom melka??tenker at det kan jo ikke være bra..?Å ikke amme er ikke et alternativ...!!!Noen med erfaring eller peiling..????takknemlig for alle svar!!
NinaCath Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Stakkars deg! Jeg husker jeg hadde det da jeg amma guttungen for 10 år siden :-) Det er fryktelig vondt! Men jeg husker at jeg fortsatte å amme, det var vist ikke skadelig for guttungen. Og han er, og har alltid vært, en frisk og fin fyr :-) Jeg anbefaler Karite-krem. Den har jeg brukt, også nå dersom jeg har blitt sår. Den er økologisk og ikke farlig for babyen å få i munnen, samtidig som den sårhelende egenskaper er fantastiske! Om du vil vite hvor du får tak i den kremen, så send meg en pm, og jeg skal formidle kontakt. Lykke til, og hold ut! Tenker på deg!
Expat Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Lege NÅ! Få god medisin. Barnet skal ikke drikke melk det er puss i. Hilsen ammehjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå