Gå til innhold

Vondt + puss/verk i brystvorta..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nydelig gutt på 16 dager.:)Fikk såre brystvorter på sykehuset,men av erfaring tenkte jeg att det kom til å snart gå overMen nei,det har bare blitt verre og verre,ene vorta ser ut som den skal "løsne" på ene siden,og den andre har ett hull innover...:(Reiste til ammepoliklinikken på Onsdag,der en fantastisk dame korrigerte amme-teknikken min,som gjorde det litt bedre.Fikk også råd om en salve som heter Brulidin,og virker som den har hjulpet litt..Hun tok også prøver av vorta,håper jeg får svar i morgen om det er infeksjon,,,Kommer gult puss/verk utav sårene,og det er voooooondt å amme!!!!:(Tror ikke dette går over uten antibiotika,men hvordan er det for gutten min å få i seg det gjennom melka??tenker at det kan jo ikke være bra..?Å ikke amme er ikke et alternativ...!!!Noen med erfaring eller peiling..????takknemlig for alle svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Jeg husker jeg hadde det da jeg amma guttungen for 10 år siden :-) Det er fryktelig vondt! Men jeg husker at jeg fortsatte å amme, det var vist ikke skadelig for guttungen. Og han er, og har alltid vært, en frisk og fin fyr :-)

Jeg anbefaler Karite-krem. Den har jeg brukt, også nå dersom jeg har blitt sår. Den er økologisk og ikke farlig for babyen å få i munnen, samtidig som den sårhelende egenskaper er fantastiske! Om du vil vite hvor du får tak i den kremen, så send meg en pm, og jeg skal formidle kontakt.

Lykke til, og hold ut! Tenker på deg!

Skrevet

Lege NÅ! Få god medisin.

Barnet skal ikke drikke melk det er puss i.

Hilsen ammehjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...