Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hvordan går det med deg i dag? Tenker masse på deg.
Silje & prinsen<3 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hei Pysekatten :) Så kjekt at du etterlyser meg.. Hehe:) Joda går bra i dag..Har ikke blødd i hele tatt,så håper det er positivt då.. Men aner ikke ka som har skjedd eg.. Gleder meg til å få snakket med de på klinikken i morgen, og evt få vite om det er noe der inne eller ikke:) Vanskelig å ikke vite.. *uff* Men takk for at du tenker på meg, skal informere dere om hva som skjer... Klem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Dette høres jo veldig bra ut da:-))) Men skjønner du føler deg litt usikker på om alt er bra. Jeg håper virkelig du får gode nyheter i morra. Når har du time til ul??? Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra for deg:-)))) Klem:-)))
Silje & prinsen<3 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Skal egentlig ikke før 7 uktober på ul, men ringer de i morgen og hører om eg får komme inn å skjekke.. Greier ikke å gå en hel uke uten å vite om alt er greit.... Klem
Silje & prinsen<3 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hei!! No har eg snakket med de på klinikken.. Får komme på UL i morgen heldigvis..Både gleder og gruer meg... Men skal bli godt å slippe denne usikkerheten:)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Åh dette var godt å høre. Skjønner du gruer deg litt, men jeg håper så på at du får gode nyheter i morra. Er som du sier mye bedre å vite enn å leve i usikkerhet. Jeg skal tenke på deg og krysse alt jeg har for at dette går bra i morra. Masse lykke til og hold meg oppdatert:-))))) Klem fra
Silje & prinsen<3 Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Tusen takk for det:) Ja håper det blir gode nyheter, og at vi hører et bankende hjerte :) Kommer med et inlegg etter UL i morgen.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå