Gå til innhold

Dere som har tatt abort i bergen.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått henvisning til kk til uken for å utføre medisinsk abort. Hva vil skje den dagen? Skala jeg henvende meg i resepsjonen? Vil jeg få abortpillen den dagen? Hvor lenge blir jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener det er 2.etasje du skal i.. men du kan bare henvise deg i resepsjonen for å få nærmere info :) du skal sikkert ta en gynokologisk sjekk for å se hvor langt du virkelig er på vei og at alt er bra.

det er en tabelett du tar den dagen gjennom munnen, som starter abort prosessen, tar ikke lange tiden da.. er helt normalt å begynne å små blø etter den tabeletten, en venninne av meg fikk spontanabort etter hun tok den midt på natten! dette skjedde ikke med meg da..

så etter to dager kommer du tilbake og da skal du ligge der i 4-6 timer tror jeg, da tar du de vaginale tabelettene, så ligger du på et rom med andre som og tar abort, men er jo selvfølgelig skillevegg!

lykke til, det går nok bra :) jeg trodde det skulle være ufattelig ondt og helt forferdelig, men gikk veldig bra selv om det var en trist og kjip situasjon å være i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...