Gå til innhold

nå er jeg frustrert altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er 6 mnder får tre måltider med fast føde om dagen. frukt til lunsj, middag i 16 tiden når vi spiser og grøt i 19 tiden. legger seg 19.30 ca. å pupp vil hun ha OFTE veldig ofte... får hun ikke det hyler hun å raser . i dag fikk hun middags glass å vann etter det var det rett på puppen. vill henge i puppen HELE dagen egentlig.

ikke vil hun sove hele natten eller våkner flere ganger. tenkte att de sov hele natten når de fikk fast føde jeg ... i natt våknet hun hver time fra kl 02 og fram til 07 da vi sto opp. men er ei solstråle så lenge hun får det som hun vil.

en frustrert å litt sliten mamma trenger litt råd her .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jenta vår så gammel enda, men er du sikker på at det er melk hun skal ha og ikke kos? Jeg merker det på snuppa her innimellom at hun spiser meg mer enn tom, men nihyler skikkelig fornermet når jeg tar henne av puppen. Så får hun smokk og etter to minutter en gulp og en rap er hun smørblid ;) Må bare glemme at puppen ble tatt bort, så er alt i orden.

Skrevet

Ang, det med fast føde og nattesøvn, det har ikke nødvendigvis noen sammenheng. Mener jeg leste at 50% opplever bedre søvn og 50% ingen endring.

Jenta mi er over 8 mnd og får fortsatt 1-3 måltider om natten selvom hun spiser kun fast føde.

Skrevet

Noen sover ikke hele natten av seg selv, noen må læres.

Jeg vil annbefale deg å gi vann, og drøye måltidene, hun vil ganske kjapt skjønne at hun ikke får noe mer ekstraservice på natten. Med 3 måltider med fast føde er det strengt tatt ikke nødvendig med nattmat.

Før vi begynte med grøt ved 4,5 mnd alder ammet jeg hver 2 time på natten, når han fikk grøt til kvelds ble det plutslig kun 1 måltid mellom 19 og 6. så pluselig begynte han å ville ha oftere igjen, glemte meg litt og gav pupp med engang han våknet, så bestemte jeg meg at dette kan vi ikke fortsette med, så fant frem vannflaska igjen. etter 3kvelder med kun vann før 24, våknet han ikke før 1-2 tida igjen.

Sånn gjør vi det her, kutter ikke tvert, blir så mye bråk med det:), så vi begynner med å drøye. Neste prosjekt er å bli kvitt måltide kl 1.

Skrevet

Hmm, kan jenta mi få litt pupp-interesse av jenta di...??:-) Mi er totalt uinteressert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...