Gå til innhold

familievernkontoret?

alene mamma88

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser flere steder at det skrives at dere skal på familievern kontoret og sånt. er det noe som alle må på? hva er det man gjør der?

lurer på om dette hadde vært noe for meg og barnefaren å gå på. kanskje det kunne vært til hjelp for oss?

hvordan er erfaringene deres etter å ha vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og BF skal til familievernkontoret neste tirsdag.

Grunnen til at vi skal ditt er fordi vi krangler hele tiden, og begge er like sta.. Hehe.. (BF sa faktisk før vi ble sammen, at vi aldri kunne bli sammen for vi er så stae begge to.. Uff, tenk på den ungen.. Hehe..) Det er MYE som har skjedd de 6 mnd jeg har vært gravid.. Vi var ex da jeg ble gtravid..

Vi trenger derfor en nøytral 3. person som kan hjelpe oss med å se den andres side, eller jeg tror vel egentlig at de kommer til å fortelle BF at han oppfører seg som en forbanna drittsekk for tiden.. Håper det hvertfall! Hehe

Skrevet

Familievernkontoret hjelper alle typer familier, og man velger selv å gå dit (med mindre retten har sagt det).

Jeg skal dit, alene selvfølgelig, for å få hjelp til å vite hvilke lover og regler som gjelder meg + baby+ BF.

BF bruker ofte være med, slik at man kan ta opp problemene med begge to, og lære bedre komunikasjon og samarbeid rundt barnet, men min kan ikke bli med av den enkle grunn at jeg aner ikke hvor han er el hva han gjør nå.

Skrevet

takk for svar:) føler meg litt klokere no! tror nok absolutt at det kunne vært noe for meg og BF, tror jeg skal nevne det for han.. for sånn som det er nå sånn orker ikke jeg å ha det ihvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...