Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Syns bumperbaren til OTH sitter utrolig høyt. Jenta mi på 15 mnd får jo ikke armene over en gang. Dessuten står den så langt ut at det er umulig å bruke den som "feste" for tepper o.l. Er det vi som har gjort noe feil, eller er det bare slik den er?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 hmm. du kan du sette den lenger ned om det er ønskelig, men da blir det kanskje mindre plass til bena. Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i dette problemet. Synes den sitter bra på min.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 mulig du har satt den på, opp ned? da blir den stoooor!!! men det erden ikke
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Takk for svar. Får ta en ny kikk. ;-) hi
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Syns den sitter litt lavt jeg slik at det er vanskelig å få knærne nedi.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Hm det skjønner jeg ikke for jeg synes som hun over her at den heller sitter litt lavt og at det kan bli trangt å få teppe og pose under. Vanskelig å få knærne nedi hvis baby har sovnet og skal legges nedi i søvne. Han er 1 år og sitter som en prins i vogna. Holder seg veldig fint i bumperen så jeg er egentlig fornøyd med den jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hvordan gikk det, hadde du satt den feil vei eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå