Gå til innhold

Alle dere som har kjøpt vogn, kan dere se her og si hva dere syns?????

Anbefalte innlegg

Kom over en emmaljunga edge duo kombi vogn 08 mod med regntrekk, myggnett i kalesjen, sportsdel, vindtrekk til 6495. Er det et veldig bra tilbud eller kan man få den billigere??

Fortsetter under...

Jeg har akkurat kjøpt samme vogna (2008 modellen) på salg til 5995,- Jeg tror det var et røverkjøp, så jeg er kjempeglad. Virker som en trygg, solid, behagelig og fin vogn. Elsker den allerede.

Slå til!

Annonse

Jeg har bestillt en emmaljunga monidale dou vogn, syntes de var så fine og hørt ganske mye bra om de vognene:) Lang bestillingstid på vognene da, utfra hvilken farge man ønsker ol. opptil 3 måneder fikk jeg beskjed om, så glad den er bestillt nå :)

synes det var rimelig ja. kjøpte slik vogn 2005 uten vinter dekk. vi dro over til sverige å kjøpte fikk vognenfor rundt 6000 vår vogn er i svart og oliven. er veldig fornøyd med vogna. har brukt den bra og ser nesten ubrukt ut bag dele gjør det hvertfall. vogna er slitesterk med tanke på at den evt skal brukes til fler.

Den jeg kjøpte til 5995,- var svart.

Kjøpt på Småtroll på Mo i Rana, synes forresten jeg så at de hadde en igjen til den prisen for noen dager siden... Lys blå?

Mulig jeg så feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...