Gå til innhold

Plastikkrygg til tripp-trapp stoler passer også på gamle modeller!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare si etter innlegget nedenfor, at jeg har en gammel tripp-trapp stol som jeg hadde når jeg var lita, det vil si for 24år siden, og jeg kjøpte bøyle, rygg og pute, og alt passet perfekt!

kan hende det har noe med akkurat når du kjøpte tripp-trappen, kanskje det var smådetaljer som skilte fra modell til modell...

ikke vet jeg, men alt passer bra her ihvertfall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som startet den tråden =)

Får satse på at det passer her da, skal på shopping neste helg :)

Skrevet

Plastikkryggen passet ikke her. Sporene til bøylen er for langt ned, men ser ikke helt poenget, da hadde jeg ikke fått han ut og inn i stolen uten å ta av bøylen hver gang

Skrevet

men om det er trangt å få ungen opp og ned.. har ikke det litt å si hvor langt fram sitteplaten er?? skyv den et par cm lengere bak, så blir det lettere å få småttisen oppi :

Skrevet

Vi har en 2000modell og den passer ikke på vår. De sa på babyshop at de som har eldre modeller enn 2003 (tror jeg..) så ville ikke den passe. Men kanskje din er så gammel at det passer igjen;) de har hvertfall forandret på mellomrommet på ryggen, så det er hva de sa til oss hvertfall, men bøylen passer.Kan jo være at de har forandret på ryggen flere ganger oppigjennom åra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...