Gå til innhold

------------->HANNAH<------------

Mammatil2søteprinsesser<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et fint navn, eller er det for vanlig? Både jeg og samboeren min elsker navnet, minus er jo at det var nummer 11. på lista over mest brukte jentenavn i 2007. Det er kanskje ikke så veldig greit å være nummer fem i flokken av Hannah A, Hannah B, Hannah C og Hannah D...?? What to do? Har snakka om andre navn MEN ingen er så fine som Hannah!!! Snakka om det å finne et navn som går fint til Hannah, hva kan det være?

Hannah Elise, Hannah Fredrikke?? Andre forslag? Vi veit ikke, trenger masse fine forslag fra dere der ute!!!! Blir vel til at vi må finne et annet navn til tulla....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hannah er et fint navn :)

Hannah er et vanlig navn, men jeg har inntrykk av at det var mer vanlig for noen år siden, og at Anna har overtatt litt nå.

Skrevet

Jeg synes dere skal velge det siden begge liker det så godt.. Med mindre dere finner noen andre navn som er bedre, tror jeg dere vil angre om dere IKKE bruker det navnet. Det kan jo være at Hannah ikke er så vanlig akkurat der du bor. Jeg vet ikke om noen som heter det.

Kommer ikke på noe særlig bedre forslag til mellomnavn

Skrevet

En venninne av meg fikk nylig en liten Hanna - et vakkert navn : )

Det er sant at det er mye brukt, men det er store variasjoner i fylkene, sjekk på ssb. I fylket til "min" Hanna var det bare på 18.plass med 9 nye Hanna-er i 2007.

Skrevet

Hannah er et fint navn. Hvis dere liker det så godt ville jeg ikke droppet det fordi det er populært. Jeg vet faktisk ikke om noen små som heter Hannah. Jeg synes Hannah er finest alene, men Hannah Elise var ganske fint. Eller hva med

Hannah Andrea

Hannah Aurora

Hannah Emilie

Hannah Eline

Hannah Elida

Hannah Emine

Hannah Iselin

Hannah Karoline

Hannah Kristine

Hannah Karine

Hannah Malene

Hannah Martine

Hannah Marie

Hannah Olivia

Hannah Sofie

Skrevet

Synes Hannah er fint, men kunne ikke valgt det selv fordi en venninnen allerede har en Hannah, samt at mannes stesøster heter Hanne... Ellers er disse komboene fine:

Hannah Marie

Hannah Sofie

Hannah Margrete

Hannah Elisabeth

Skrevet

Jeg synes Hannah er utrolig vakkert, veldig flott og klassisk :) Kunne gjerne brukt det selv :) Liker dere det begge to, er det absolutt det viktigste ;-)

Skrevet

Hannah er et nydelig navn :-) Så jeg ville gått for det navnet, selv om det er poppis! Det som betyr mest er at navnet ikkje skjemmer noen og at dere liker det selv. Hannah er jo bare veldig pent.. Kjenner forresten ingen Hannah'er.. Det er nok litt variabelt hvor i landet du kommer fra òg.

Hannah Elise var nyydelig. To sukkersøte navn som passer godt sammen. Jeg hadde smeltet helt av det navnet :-)

Skrevet

Takk for svar, bare positivt her!!! Setter pris på det!!

Skrevet

Om HannE er et alternativ vil hun nok være alene i sin aldersgruppe med det navnet. jeg må innrømme at jeg er litt lei Hanna/h og synes dermed det er freshere med e.

Men det er klart at dere skal bruke Hanna(-h: bare merkelig i mine øyne) om dere er glad i det navnet! Er hun ikke født ennå? i såfall kan det hende dere ser om det er en liten Hanna eller ei med en gang hun er født:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...