Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 kan noen hjelpe meg? jeg fikk akkurat høre om en som ikke fikk gjennomført forsøk nå fordi bmi var på 27. det er min også og jeg har akkurat startet på spray... noen som vet hva riksen krever? Ble litt urolig nå, skal ihvertfall spise veldig sundt fra idag...
finetine Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg er ingen ekspert her men får håpe at de ikke setter deg på spray for så plutselig å si at du ikke kan gjennomføre likevel. Siden du har fått spray tenker de nok at det ikke skal være noe problem:o)!! Må også bare si noe om BMI fordi jeg føler det kan være veldig missvisende. Samboeren min har en BMI på 30,3 og har egentlig da fedme grad 1 og han er absolutt ikke overvektig..................Men har tung benbygning og mye muskelr hihi. Så synes noen ganger at den BMI kan være litt vel streng........ Lykke til videre med sprayingen, det kommer sikkert til å gå veldig bra:o)
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 hei takk for svar, jeg har nok lagt på meg litt nå, men rekker å ta av 3 kg innen sprøytestart, så dette er jo en god grunn til å slanke meg litt..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Mener å ha hørt at Riksen har grense på 30
elmaaani Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 heia! Jeg holder til på riksen. Har BMI på 30-komma-et-eller-annet.. jeg har fullført et forsøk og setter igang igjen snart... Tror grensa ligger rundt 30 som Turbo sier, men tror de utøver et skjønn også ettersom jeg får fortsette... fikk beskjed om å ikke gå opp i vekt da =)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Riksen har grense på 33.... De hadde grense på 35 før, og da fikk jeg et icsi forsøk under sterk tvil, men nå har de senket den til 33...
Gjest Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Riksen sin grense var 35 før, men nå er den 33. Jeg hadde en BMI over 35 og ble avvist. Riksen lovte forsøk når BMIen var under 35. Jeg kontaktet Riksen når jeg hadde en BMI på 34,5. Fikk da vite at grensen på BMIen var på 33. Men vi hadde blitt lovet forsøk når den var under 35 og den avtalen holdt Riksen. Jeg skal begynne på sprøyte til uken.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 hei Morgensol, når har du uttak da? jeg skal ha uttak og innsett i uke 43, beg på sprøyter 8 okt---spennende dette.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Jeg skal ha uttak og innsetting i uke 42.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå