Ildfluå Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Gutten min på 6 mnd ruller mest til sin høyre side når han snur seg fra rygg til mage. Han klarer det fra venstre også, men oftest høyre. Vi har gått til fysio en gang per mnd pga at han hadde favoritt side, og dette mener jeg er i orden nå. Sist hang hun seg veldig opp i at han ikke snudde seg til venstre. Som hun kunne se, jeg sa at han kunne, men dette måtte vi ØVE på, intesnt. Fikk time etter en uke igjen, dette var visst sååå alvorlig. Her leser jeg om at barn ikke ruller så ofte i samme alder, jeg lurer på hva hun hadde sagt(fysio) om dem?? Er fysiot alltid slik, eller hva er galt med gutten min egentlig?
Tante Gustava Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Lillegull her snudde seg først til sin høyre side. Tok et par uker før han begynte å snu seg til sin venstre side. Snur seg fortsatt helst til høyre side, men ingen tvil om at han greier begge. Bestemor og tante er begge fysioterapeuter, ingen av de som stresset med det.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Lillemann her gjør akk det samme, snur seg helst mot venstre- men kan snu seg til andre siden også.. Jeg prøver å motivere til at han snur mot høyre (legger leker osv å strekke seg etter), men han vil helst til venstre når han skal på magen.. Tror teknikken sitter best der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå