Gå til innhold

Andre her som har fått barn tett??

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk en sønn i begynnelsen av oktober 2007,og venter barn igjen nå i november. Har termin den 18.november. Så de blir ganske tett. Andre her som har barn tett? Har det gått greit med dere? Alle sier det er så fint og få de så tett,men at det selvfølgelig blir slitsomt. Hadde vært moro og høre fra andre som er eller har vært i samme situasjon:-)

Fortsetter under...

Heisann!

Eg venter mitt andre barn oxo nå 18 november, men min første er fødd i april 2006! Så han er jo 2år&7mnd når hun kommer.

Håper de skal fungere. Må si eg kvir meg en smule, men gutten min er så snill mot babyer at håper han takler å få en liten søster i hus:-9

Søsteren min har nett fått enda en unge, og med hennes første og hun nå er det 2 år, og det har gått bra.. Litt sjalusi i begynnelsen, og han liker ikke helt at andre tar i hun. Veldig overbeskyttende! :-) Så det er jo bra! hehe.. Men tror det egentlig varierer mye fra barn til barn. Noen forguder jo de nye babisene som kommer, mens andre HATER de.. hehe.. Eg tror det blir hva du gjør det til selv. Å inkludere eldstemann i babyen skal hjelpe mye!

Min nr 2 og 3, fikk jeg med 15 mnd mellomrom, gikk helt greit det, og i dag, 8 og 9 år gammel, så er de fremdeles gode venner, nesten som tvillinger! ( det hetere faktisk parapsykologiske tvillinger når de kommer så tett!)

Jeg får også to tette.... blir 15 mnd imellom... har en gutt fra før, venter jente nå... tenker meg også at de blir nesten som tvillinger, hvertfall sånn etterhvert.. stor forskjell på en nyfødt og en på 15 mnd da, men om noen år så ser man sikkert ikke forskjell..... må si jeg gru/gleder meg litt =/ gleder meg masse til å få en søt liten babay til, men gruer meg til de dagene jeg haar begge to hjemme... gutten min går 3 dager i barnehage.. de to dagene hjemme med begge tror jeg blir en stor utfordring... han er litt krevende og jeg ser litt for meg katastrofe situasjoner mens jeg sitter å ammer f.eks... han slår seg, skriker, gjør ting han ikke får lov til osv når jeg ikke kan gå ifra... puh... man finner sikkert rutiner og det kommer nok til å gå bra, men en utfordring blir det :))

jeg har forresten termin 4 november, så det begynner å nerme seg :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...