Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER så utrolig mye! Så gøy.

Når skal det skje?

Klem prebs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :-) Testet positivt i går, så helt ferskt dette! I følge mine beregninger (har ført dagbok), og terminkalkulatoren på Barnimagen.no, så er termin 30. mai. Blir en spennende tid, og gøy at navnedebatten nå blir helt reell!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye, ja! :-) Har lagt merke til at du har vært ganske aktiv her inne - lykke til med graviditeten :-)

Skrevet

Gratulerer så mye Vannmann!!

Klem

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE! KJEMPE MORO!:D

Min lille Petra er også født i Mai, veldig hyggelig måned det, hehe;-)

GRATULERER, GRATULERER!:):):)

Skrevet

Gratulerer !!! Har selv termin 1. mai og holder på å mase hull i hodet på mannen min angående navn... dessverre har vi helt forskjellig smak så det blir vel noen diskusjoner fremover... skjønt kan vel ikke kalle det diskusjon... jeg foreslår navn og han sier ALDRI I LIVET !!!!... he-he...

Skrevet

Hei sånn er det jaggu her og, vi er helt uenig når det gjelder navn. så det blir spennende om vi blir enige før ungen kommer. har termin 14 mai.

Skrevet

Gratulerer og lykke til fremover.

Hilsen meg med termin i april.

Skrevet

Takk, takk alle sammen :-) Jeg tror jeg har klart å gradvis innprente noen av mine navn på han det siste året. Før ville han ha Felix, nå sier han det er helt uaktuelt - he, he! Men det er jo det som er så vanskelig med navn, det man liker i dag er man kanskje dritlei om et år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...