prebs Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 GRATULERER så utrolig mye! Så gøy. Når skal det skje? Klem prebs.
Vannmann35 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Takk :-) Testet positivt i går, så helt ferskt dette! I følge mine beregninger (har ført dagbok), og terminkalkulatoren på Barnimagen.no, så er termin 30. mai. Blir en spennende tid, og gøy at navnedebatten nå blir helt reell!
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer så utrolig mye, ja! :-) Har lagt merke til at du har vært ganske aktiv her inne - lykke til med graviditeten :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Gratulerer så mye Vannmann!! Klem
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 GRATULERER SÅ MYE! KJEMPE MORO! Min lille Petra er også født i Mai, veldig hyggelig måned det, hehe;-) GRATULERER, GRATULERER!:)
Molla-67 Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer !!! Har selv termin 1. mai og holder på å mase hull i hodet på mannen min angående navn... dessverre har vi helt forskjellig smak så det blir vel noen diskusjoner fremover... skjønt kan vel ikke kalle det diskusjon... jeg foreslår navn og han sier ALDRI I LIVET !!!!... he-he...
charlotte27 Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Hei sånn er det jaggu her og, vi er helt uenig når det gjelder navn. så det blir spennende om vi blir enige før ungen kommer. har termin 14 mai.
Cornelianelia Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer og lykke til fremover. Hilsen meg med termin i april.
Vannmann35 Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Takk, takk alle sammen :-) Jeg tror jeg har klart å gradvis innprente noen av mine navn på han det siste året. Før ville han ha Felix, nå sier han det er helt uaktuelt - he, he! Men det er jo det som er så vanskelig med navn, det man liker i dag er man kanskje dritlei om et år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå