Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Er det noe man bør gjøre/ikke gjøre..? Bør man f.eks slutte med amming på 1.mann en stund før neste kommer, med tanke på råmelk og melkeproduksjon? Noen med to tette som har erfaringer?
MathildeC Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Så vidt jeg har hørt, produserer du ny råmelk når du får et nytt barn, så det trenger du ikke bekymre deg for. Det skal gå helt fint å amme begge to, om du ønsker det. Men det kan muligens bli litt sjalusi fra den eldre? Har en venninne som ammer begge to ennå (ca 7 mnd og snart to år) og hun synes det er litt problematisk og ønsker nå at hun hadde sluttet helt med den første før den andre kom. Men bare fordi h un er såpass stor nå, og går rundt og ber om melk :-).
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Gutten vår vil være 1 år og 3 mnd når den nye babyen kommer, så jeg tror vel han har sluttet da. Men vet jo aldri! Og noen mnd uten amming hadde kanskje vært litt greit også... Men greit å vite:-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 min gutt på 8 mnd ville ikke ha pupp når jeg ble gravid igjen for snart 3 mnd siden. De sier at melken forandrer seg, og da slutter de ofte og amme! men er noen som forsatt vil ha da! og når du får en til så vil jo melken din være mer tjukk og laget for en nyfødt, og ikke for en 1 åring har eg hørt:)
Sunniva78 har to små Skrevet 28. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2008 Skal ha to rimelig tette du også da forstår jeg:-) Når kom førstemann og når har du ny termin? Her ammes det som før, men han er ikke så veeeldig gira på puppen lengre da. Ammer vel 3-4 ganger om dagen og 1 gang om natta... Håper han finner ut at han vil slutte selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå