Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei! Jeg har lest gjennom noen innlegg her inne å bestmte meg for å skrive noen ord om hvordan jeg sluttet å røyke etter 12 år. Jeg skriver dette som en motvekt for de som skriver "skremselinnlegg" om hvor farlig det er for mor og barn osv. I min jobb som ambulansesjåfør har jeg sett mye av hva røyking kan føre til, men siden folk ikke røyker for å få astma, KOLS og røykeben, så er ikke det en må angripe for å slutte å røyke heller. Jeg er helt sikker på at det ikke går an å slutte på en tilfredsstillende måte ved hjelp av skremsel. Men nok om det! Jeg leste "Endelig ikke-røyker" av Allen Carr, såkalt "røykeboka". Jeg hadde prøvd å slutte mellom 30-50 ganger før jeg leste den. Nå er det mange år siden jeg sluttet, og det er deilig å slippe å ha avhengigheten og bekymringene hengende over meg. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg føler meg helt ferdig med røyk for resten av livet, og det er bare en fantastisk god følelse som jeg håper at alle røykere får oppleve. Jeg sendte boken videre til vennene og familien min, og nå er nesten alle røykfrie Med en gang jeg sluttet følte jeg røyksug, men det jeg gjorde da var å kjenne på røyksuget. Jeg utfordret det med å tenke og føle "kom igjen, gi meg alt du har!". Det jeg merket da var at røyksug er svakt, det er bare en liten boblete følelse i magen som blir mindre og mindre jo flere ganger jeg utfordrer den. Jeg følte meg litt "dum" for at dette svake røyksuget hadde fått meg til å begynne å røyke igjen gang etter gang etter gang... Det er ikke vanskelig å slutte å røyke, du må bare finne det som hjelper for deg. Jeg håper at jeg klarer å inspirere noen til å gi denne boken et forsøk, det eneste du har å tape er noen timer med lesing! Og husk at du ikke skal slutte å røyke på forhånd, du skal røyke mens du leser boken Det tilbys også røykeavveningskurs med garanti ved hjelp av denne metoden. Boken finnes også som lydbok. For mer info om boken / kurset: www.easyway-norge.no
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #2 Skrevet 19. oktober 2008 Ville bare signere denne, fungerte som bare rakkern på meg ))
3 prins på vei Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Henger meg på! Denne boken er fantastisk:)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Takk for det! På lørdag skal moren, broren og svigerinnen min slutte ved hjelp av denne boken -gleder meg til å se resultatet!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Ja, funket bra på meg også. :-) Veldig enkel og grei måte å slutte på, det er virkelig verdt et forsøk. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Jeg har lest den, og jeg har lest Endelig ikke røyker - for kvinner, og klarer fremdeles ikke å slutte... Er kjempelei meg, og bare stresser og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Hva er det jeg ikke klarer å få tak i, i budskapet??
Andremann snart? 3.pp Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Denne boka, kombinert med Champix røykeavvenningspiller funka for meg; da angriper man røykemonsteret fra alle vinkler:) Lykke til!!!
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Hei anonym 13:40. Så dumt at denne teknikken ikke virket for deg! Men det finnes flere andre måter å slutte på også -ikke gi opp! Jeg prøvde faktisk mange andre ting før jeg endelig fant den måten som var riktig for meg. Men hva er det som får deg til å røyke? Hva skjer når du tar deg en røyk etter at du har bestemt deg for å slutte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå