Gå til innhold

Noen som er fra hurum og vet hvordan det er å komme seg inn til radium hospitalet / rundt der? Med off transport. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvor lang tid tar det å kjøre? Er fra holmsbu området.

Skrevet

Det går jo ikke mange busser herifra da! ;)

Kan jo prøve ruteopplysningen på tlf 177.

De kan sikkert hjelpe.

Nå ble jeg også med ett litt nysgjerrig, jeg er også fra Holmsbu omr.

Kanskje vi kjenner hverandre?

Skrevet

Dytter jeg også...;)

Skrevet

Prøv trafikanten.no, og skriv inn hvor du reiser fra og til radiumhospitalet. Feks fikk jeg opp en reiserute som under. Ser der er litt ventetid underveis, men når du kommer deg til buss 23 fra lysaker er det ikke langt igjen til stoppestedet radiumhospitalet. Bare bruke gangveien under motorveien da og over til sykehuset. Men du kan prøve deg litt frem på den nettsiden og se om du finner ut noe:

Buss 85 mot Sætre bussterminal

Fra: Holmsbu 10.46

Til: Sætre bussterminal 11.34

Ventetid:49 minutter

Buss 251 mot Oslo Bussterminal

Fra: Sætre bussterminal 12.23

Til: Lysaker st (sydside Drammensvn) 13.24

Gangveg fra Lysaker st (sydside Drammensvn) til Lysaker bru (i Lilleakerveien) ca . 5 minutter.

Ventetid:5 minutter

Buss 23 mot Simensbråten

Fra: Lysaker bru (i Lilleakerveien) 13.34

Til: Radiumhospitalet 13.41

Skrevet

Altså 3 timer. Er det to ting man trenger når man bor på Hurum så er det lappen og bil. Du kjører inn på 45min. Ta av ved Fornebu på Ring 3 og da har du radiumhospitalet ganske kjapt på venstre side:)

Skrevet

Dytter enda litt til...

Skrevet

Takker og bukker. =) Jeg er ikke fra hurum, men har ferie hus der. Og skal være i oslo i noen uker snart. Så lurer litt hva som lønner seg med tid og penger i forhold til å leie meg ett rom i oslo eller være på hurum. Er så dyrt å parkere, og den korken om morgenen frister ikke. Kan jo parkere på sætre da, men tok vel lang tid for det. Så da vet du nok ikke hvem jeg er mamma til 2, selv om vi er der veldig ofte. =) Er det noe liv i holmsbu nå om dagene da, eller er alt stengt nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...