Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Del Skrevet 28. september 2008 Deler min erfaring for dere som ikke har valgt vogn enda. Selvfølgelig er kanskje noen veldig fornøyd med en vogn jeg ikke var fornøyd med. Smaken er som baken :-) Teutonia Spirit S3: Hadde denne vognen med mykbag. Jeg skulle heller valgt fashion-bagen. Grei vogn da baby var liten, men vokste fort ut av fashion-bagen. Liker prinsippet med bag når babyen er nyfødt. Som sportsvogn ble vognen fryktelig tung å navigere. I forhold til 3-hjulingen OTH urban jungle (nå mountain buggy) var det kjempe stor forskjell i vekt. Et annet minus er stellevesken som ble våt innvendig når det regnet. trillecomforten er heller ikke like god da det ikke er lufthjul. Umulig å komme til under vognen når sportsvogndelen er i bruk. Emmaljunga Duo Edge: Grei nok. Tradisjonell 4-hjuling. Som Simo, men uten den enorme fjæringen. Jeg ble fort lei vognen. Tung og drasse med seg. Egner seg ikke så godt i by, men grei nok dersom du bor en plass med masse snø og ulendt terreng. Men i bunn og grunn er oth like god i terrenget som Duo Edge. Oth urban jungle (mountain buggy): Som dere sikkert har forstått er dette den vognen jeg er mest fornøyd med og som jeg garantert ikke kommer til å skifte ut med det første. Utrolig lett og trille. Eneste minus er at det ikke går an å ha baby mot meg i sportsvognen, men det er så mange andre positive ting med vognen at det overlever jeg. Og det er ingen problem for baby og være forovervendt. Han elsker å kikke på verden! Like god i by som på bygd. Gjennomsiktig regntrekk fungerer fint. Baby liker godt å kunne se alt. Jeg kjøpte vindtrekk på babyattitude som jeg brukte i tillegg til dyne i sportsvognen da baby var liten. Nå på vinteren bruker jeg Kaiser termopos. Godt og varmt! Vognen kommer i mange stilige farger og ser kjempe fin ut synest jeg. Følger med koppholder og det er forholdsvis grei plass under vognen. En annen positiv ting er at det går an å skifte trekk til sportsvogndelen :-) Dersom noen ønsker å kjøpe denne vognen ville jeg handlet hos biteringen.no. Fantastisk service! De kan alt om OTH og dersom det skulle skje noe med vognen får du straks hjelp! Som paraplytrille anbefaler jeg Mclaren XT (tror jeg den heter) Vanntett, med regntrekk, full liggestilling, lett å kjøre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138787130-min-erfaring-med-teutonia-s3-duo-edge-og-oth/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå