Gå til innhold

hvor mange av dere har bestemt navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som de fleste jenter, så har jeg fra ganske ung alder ført en slags liste over navn jeg ville brukt :P Selvfølgelig har ting forandret seg siden da, men navnene her (til begge kjønn) var klare nesten før ungen ble skapt, hehehe :)

på ingen som helst måte, jeg tenker på det. og vi snakker om det. og tenker igjen. og kanskje har vi funnet jentenavn, men guttenavn er supervanskelig... også tenker jeg at det er greit med litt åpen dør? kanskje det absolutt ikke passer til babyen som kommer ut? Og vi har god tid, har vi ikke?

Annonse

Vi vet vi får gutt og har jobbet oss frem til en liste over 3 navn vi begge liker. Det endelige valget taes ikke før bamsemumsen har kommet ut og vi ser "hvem" han er. Alle er veldig nysgjerrige på hvilke navn vi har på lista, men vi har valgt å holde disse for oss selv.

tror vi kanskje har det klart :)) Jente navnet har vart klart for læng siden... jente navnet er et navn jeg tenkt på dem andre to gangene jeg fått barn å. men liksom mer "spart" det til hvis jeg får en til jente :))

men guttenavn forslaget tokk litt lengre tid med.. Men tror vi har kommet frem til et navn vi liker godt båda to nå :))

Nå er det bare å vente å se hvis det blir en jente eller gutt. :) ul dama sa hun var veldi usikker men hvis hun skulle gjette så trodde hun det kunde være en jente.. men jeg tør ikke tro på det helt for jeg ser det selv med mine egne øyer. I o med at hun var så usikker.

Så får se..:) har ihvertfall et jente og et guttenavn litt sånn klart for oss.

Har som mange andre en liste liggende klar fra jeg var ung ;)

Oppdaget til min middels fortvilelse at bortimot HELE listen var på Topp20 nå :(

Så har kikket litt rundt, samlet inspirasjon og utvidet listen litt..

Noe mer bestemt har det ikke blitt ut av det, sambo har ikke engasjert seg så mye på det området enda så det drøyer litt.

Ingenting blir avgjort før jenta er ute uansett, ser jo an litt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...