Zitro Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Babyen min drakk ca 200ml av den her en kveld og da gikk det ca 30-45 minutter og hun spydde som en gris!!! Den var nok kanskje litt heavy kost i forhold til hva hun var vant til.... Noen andre som har testet den?
line_n & sara Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 har ikke prøvd den, men hvor fikk du tak i det?? uansett, babyen din er sikkert litt som min, som trenger tilvenning til det meste. det lukter fremdelses spy i bilen etter introduksjon av yoghurt! her må vi ta alt nytt i små doser!
Zitro Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Kjøper dem i Sverige, sånn ferdigvelling på boks er helt vanlig der... Kjøpte det på EuroCash. Min drikker fint den andre ferdig harvevellinga. Blander den 50/50 med mme så går det ned...
Zitro Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Ingen andre som har testa den på sine babyen? Min er forresten 7 mnd.
Labambie Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Joda. Hun får den stort sett hver kveld. Bare ren velling da, blander den ikke ut. Pleier å gi den første gangen hun våkner for mat rundt 23. Da sover hun til 04-05 før hun våkner igjen. Aldri opplevd noe negativt med den, ikke vondt i magen eller noe. Har også både majsvälling og havrevälling som funker kjempefint... Jeg elsker velling!!!!!! Utrolig synd det ikke selges i Norge...
Zitro Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Testa å gi henne godnatt vellinga 50/50 med mme i går kveld og det resulterte i noe helveteshylskriking og magevondt ved 23 tiden,... :-( Så nå parkerer jeg den natta-vellinga og holder meg til havrevellinga isteden jeg. "Godt" å høre at det ikke bare er min baby som er så gammel som fortsatt spiser 2 ganger hver natt forresten.. :-)
Labambie Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hehe! Ikke sant... Jeg har stor tro på at jobben min er hovedsakelig å skape et trygt og tillitsfult barn, så da synes jeg ingenting om nattavvenning. Har lest at det beste for barnet er at de avvenner seg selv. Dessuten hadde aldri mammahjertet mitt fikset noe skriking. ANTI ferber og anti skrik. Har det ikke travelt, hun tar dette i sitt eget tempo. Er jo derfor vi har såpass lang permisjon!
lille sprelle Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 bruker nestle (det er visst fy fy - men men) sin god natt havrevelling kjøpt i sverige. Begynte med 50 ml og er nå oppe i ca 150 ml om kvelden og er ca 6,5 mnd. (eller hvor mye hun vil ha da...) får pupp i tillegg og litt smaksprøver på annet - er ikke noen stor fan av skjea enda.... har gått kjempefint! Ser ikke ut til at det har noen innvirkning på søvn eller noe annet - hun sover som før mellom 6 og 10 timer hver natt. (bortsett fra de to ukene med diare da...) Kanskje lurt å ta en smokk som ikke er for rask? Ser at noen bruker smokker hvor flaska er unnagjort på null tid - tror på å ikke spise så fort også for babyer jeg!
Zitro Skrevet 29. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2008 Nei, jeg klarer heller ikke la henne skrike seg utmattet etter maten på natta. Da gir jeg henne heller det, skal jo ikke ut i jobb før i februar så det haster jo ikke for min del heller... Også spiser hun dårlig på dagen så da vil jeg heller ikke kutte ut nattmaten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå