Mamman til prinsesse Malin Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Vi byttet til juniordyne allerede da jenta vår var ca 6 mnd. Mest pga hun sparket så lett av seg den som var mindre. Hun har sovet mye bedre etter vi byttet.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Begynte når det ble kaldere i været- hun er 17 mnd nå. 15-16 mnd sånn ca var hun nok.
wirre;o) Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 hun fikk det nå i høst, da hun var 18mnd. litt lunere når hun turner rundt som et russisk ol-håp i sengen sin..
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Når hun var 7 mnd. pga. det ble litt tyngre -og mer som skulle sparkes veggimellom. Større sjanse for at det var litt dyne på kroppen til enhver tid.
Gjest Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Våres to eldste har fått det når de har byttet til stor seng, dvs når de har vært 2-2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Jeg kjøpte en vanlig dyne som jeg sydde to sømmer på midten av og klippte mellom, vips to juniordyner (kjekt å ha i reserve ved uhell) gjorde det samme med sengesettet, vips to sengesett :-) (sydde i glidelås på den delen der det ikke var noe,da. Det er vanskelig å få tak i flanellsett til barn synes jeg, og mye billig og bra i voksenstørrelse. Bare et tips...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Vi byttet til juniordyne da jenta vår var rundt et halvt år. Den luner mer, synes jeg, siden den fyller ut hele senga. Den andre, 80x100, ble mer som en lett liten lapp som hun med enkelhet kastet av seg da hun begynte å bli sterkere i beina.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Vi byttet da han var 2 år, angrer i etterkant på at vi ikke byttet før! Han sparket alltid av seg dyna før, og lå stort sett hele natta uten dyne. Med juniordyne har han den på seg og sover bedre!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Tja vi byttet før jul i fjor og da var vel lillebror ca 4-5 mnd. Den andre sparket han av seg bare.. Storebroren var nok litt eldre.. 7-8 mnd og angret som bare det da jeg fant ut hvor kjekk den juniordyna var at jeg ikke hadde byttet tidligere.. Den ligger jo mye bedre på ungen.
Krokka og prinsessa Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Her er snuppa året, og vurderer å bytte. MEN; hun turner mye i senga, og jeg er redd at hun skal få hele den store dyna over seg!!!! Dersom hun får den lille over seg (som hun har gjort flere ganger) så er det aldri langt til kanten og luft, slik at hun ikke kveles..... Kom gjerne med noen kloke ord her
Monamor<3Liveliten Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 hvor har dere kjøpt jr.dynene? finner det ikke jeg..
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 han fikk juniorseng da han var 20 mnd, fikk da også junior dyne.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 jeg kjøpte på princess.. kid har ikke dun dyner.. ikke her iallefall.. ( de har dun til voksne.. men ikke barn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå