Gå til innhold

Prøvere som er 88-modeller?

Clemencia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere?

Jeg selv er en ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

88-modell her, har prøvd siden februar...men håper det blir noe snart...

Skrevet

Jaa, vi er også prøvere :D 1pp, men håper det går fort! :) Har lyst på julibarn :D

Har dere prøvd lenge eller? Vi bestemte oss i vår engang, men "må" ha sommerbarn pga studier.. Hvordan er livssituasjonen deres da?

Skrevet

Hehe, ja hadde vært greitt å fått sommerbarn! Er student jeg også, så :) Vi har prøvd en liten stund.. Siden august -07. Sååe :)

Vi planlegger jo et lite julibarn vi også nå. Hadde vært kos! Kanskje litt fælt å gå høygravid på høysommer da.. :/ Menmen, blir jeg gravid er jeg fornøyd!

Hvor lenge har dere prøvd der andre da? :) Ikm snart eller?

Skrevet

Livsituasjon ja.. :) Er student jeg, som sagt, og han er i jobb :) Mye borte da, så er litt blæ med prøvingen der..

Er så lite aktivitet på dette forumet, så får håpe vi blir litt flere unge så det blir et lite løft her! ;) Er jo litt gøy med andre på samme alder, selv om jeg snakker like lett med de som er eldre :)

Skrevet

jeg er lærling i barnehage, og han er i fast jobb...vi har prøvd siden februar08...tok ut p-staven da, men har ikke fått tilbake mensen enda...hadde mensen i noen dager i juni, men den har vært borte siden det...

Skrevet

Ja, men vi får håpe den verste varmen kommer etter vi har født i såfall ;)

Tror jeg skal ha el på lørdag, men har hatt litt lang og ustabil syklus etter at jeg slutta på p-pillen i mai.. De to siste syklusene har vært på 40 dager, så håper det går bra og at mine beregninger stemmer !

Hva studerer dere da? Går 2.året høyere utdanning her:)

Skrevet

er 88 model og prøvd i 13 mnd nå.. ganske så utolmodig nå ja... håper dere får det til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...