Gå til innhold

Hvor godt kjenner du Oslo? (Quiz)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=1614

Jeg ble: Du kjenner Oslo bedre enn du kjenner din egen mor!- Kanskje du reker litt for mye gatelangs? Neida... Elsker man Tigerstaden, så elsker man Tigerstaden! Og det er ingenting å kimse med!!

Skrevet

Fikk samme som deg :) og det erhimla godt gjort så dårlig som jeg er på gatenavn hehe..

Skrevet

Hehe, gadd ikke si høyt at den quizen faktisk var veldig enkel:-p

Skrevet

Jeg fikk

Du kjenner Oslo bedre enn du kjenner din egen mor!

Kanskje du reker litt for mye gatelangs? Neida... Elsker man Tigerstaden, så elsker man Tigerstaden! Og det er ingenting å kimse med!!

Skrevet

Jeg kjenner ikke Oslo i det hele tatt, men skal ta den testen bare for å dra ned gjennomsnittet.

;o)

Skrevet

Haha!!!!

Så får du oss andre til å føle oss litt bedre;o)

Skrevet

Svaret:

Du vet hvor slottet ligger og hvor Oslo S er... Pluss noen andre obligatoriske steder... And that's it...

Du klare sikkert å komme deg fra Aker Brygge til Stortinget... Men der går grensen... For utenfor sentrum er du aldri når du besøker hovedstaden...

3.20% har falt innenfor denne kategorien.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

;o)

Jeg pleier å spørre meg fram, jeg! Dessuten har jeg GPS! Ha!

Skrevet

Mitt eget oppdiktede svar:

Du kjenner din egen mor bedre enn du kjenner Oslo!

=op

Skrevet

Haha!! Og det er nå tross alt viktigere!!

;o)

Skrevet

Mamma var forresten i Oslo denne uka, og var på den nye Operaen b.l.a, og fikk sett prøverom og div. Hun kjenner en av operasangerne, og hadde det visst artig der.

Da jeg var 15 var jeg dønn forelska i Oslo, og det var ingen tvil: Der skulle jeg bo når jeg ble "voksen".

Enten så har jeg aldri blitt voksen, eller så ble det visst aldri noe av den drømmen...Nå vil jeg heller bo på Levanger.

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...