Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Nei, de er på 10-20% på våren på Jobb og fritid, har aldri sett dem billigere.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 faktisk DU som måtte trykke innom her og svare... da viser du at du bryr deg, hehe ser jeg du svare her engang til så bryr du deg enda mer... jeg har bare sett dressene til 50%
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 ojojoj, så dyp du var da. Hvis ingen protesterer mot idiotiske tråder, så vil dere jo bare fortsette med dem.. Det er forresten jævelig mye snakk om dresser, ullundertøy og reima og faens oldemor. Kjedelig!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Dette er en side for baby/småbarnsforeldre, så det er vel ikke så sjokkerende at man diskuterer sånt her?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 haha og det er jo sånne som deg som dytter det opp i gjen og gjør det ikke mindre opplyst... dette er en side man skriver om sånt på. sikker noe du skriver også som ingen bryr seg om
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Jeg synes det er kjempekjekkt å finne dresser på salg. Reima eller ei. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk både en reima scooter dress og en reima scooter jakke selv. Ingen av de var kjøpt på salg, men det er ikke så mye bra klær til voksne som til barn. Reima er et merke som man ikke blir like fort kald og våt i som andre merker. Jeg er ikke en fanatisk reima- bruker, har faktisk ingen reima klær til ungene. Hadde helt klart kjøpt reima klær til ungene mine om jeg hadde funnet de på salg til 50% eller billigere.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 jeg kjøpte sønnen min sin reimadress til 60 % salg (tror jeg det var...eller var det 40%...?)jaj, billigere ble det iallefall! de hadde kvalitetssalg på Barnas Hus i januar\februar, tror det er da de fleste kvalitetshus har salg...
Gjest Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Har aldri sett de til mer enn halvpris. Hos oss er de gjerne borte etter 30% rabatt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 Jeg har kjøpt på Babyproffsen på Nordby til 70%, men da er det jo ikke alltid den størrelsen man trenger igjen da... Men de begynner med 30, 50 og på slutten av salget er det 70% :-) i tillegg på svenske priser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå