Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 hadde en fæl drøm om at barnet til stebroren min døde....Hva betyr det??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Du får google drømmetydning! Sånne fæle ting betyr sjelden at det skjer, men at det er noe helt annet i gjære. Kanskje til og med noe positivt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg har lært at når en drømmer om død betyr det fødsel! Skal stebroren din ha flere barn kanskje?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Nei han ble pappa for 1,5 uke siden.... men søsteren min har termin i november...kan det ha noe å si?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Ja, kanskje det? Det kan nå også være for at hun ble født at du drømte om død
birrisj05.02.09 Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Det er positivt å drømme at noen dør.. det betyr bare endring i livet. Jeg drømte at bestemora mi døde.. hun var veldig dårlig da, men tok laaaang tid før hun virkelig døde, hun var sterk som et esel, skikkelig seigliva.. så det betydde bare at hun hadde god tid sammen med oss enda.. pappa har alzheimer, og drømte for noen år siden at han døde.. og han er nå her enda.. Men å drømme at noen dør kan også reflektere det vi innerst inne frykter! Det kan også i noen få tilfeller bety at man må ta det med ro!
Deep Shit Junkie Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Død i drømmer forteller om positive ting i fremtiden. Jeg er en ivrig tarothbruker, der døden er et tilskudd i korstokken. Alltid positivt der også.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Jeg drømte at naboen døde, så døde svigermor... kun positive ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå