Gå til innhold

landlordbleier

Det lille klubbhuset på Haugen

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på...

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Rema 1000!

Jeg har brukt dem og de funka helt fint på min sønn. Han er verken tørrere eller våtere enn det han var når han brukte "merke bleier".

Billige er det jo også, 50 bleier for 30 kr;)

Skrevet

Værste bleie vi har prøvd... Likte den overhode ikke. Den er alt for stiv, blir klumpete med en gang, og ungen har veldig lett for å bli sår når vi har brukt di bleiene. Pluss at hvis bleien er tissevåt,så blir det små perler som ligger igjen på huden til barnet, og det liker jeg ikke.Landlord er litt lik Libero, men Libero er ti ganger bedre :-) Vi bruker normalt kun Pampers, syns den er best :-)

Skrevet

Hups, var ikke meningen å være anonym over her...:-)

Skrevet

helt fint. bruker nå den som er fra 7-11 kg, i en pakke er det 56 stk. prisen pr. bleie er 0,60 kr. synes dette er veldig billig

med første ungen brukte vi kun libero under hele bleie perioden.

men for oss funker det nå helt topp med landlord.

Skrevet

synes den er helt topp. Prinsen er helt tørr på huden selv med stor tissebleie, og er mindre sår nå enn med pampers eller libero, men det er med bleier som ved alt nnet, alle unger reagerer forskjellig på bleiene. Er bare å prøve ut, så ser du om du kan bruke dem. Mange penger spart om du kan bruke dem. ;-D

• 3 uker senere...
Skrevet

har sett og litt på de landlordbleiene, men har ikke "turt" å tadd steget ut og faktisk kjøpe de.

har bare ett barn, og han er langt fra bortskjemt. men liker å kunne kjøpe pampers bleier til han. brukte libero først, men var ikke fornøyd. så vi har funnet et merke vi synes er trygt.

til gjengjeld sparer vi på å kjøpe dobbelpakke istede for enkel, er ikke mange kronene forskjell på pakkene.

vi handler også bleiene kun på rimi, for der får vi hver fjerde bleiepakke gratis.

Skrevet

jeg brukte libero til datteren min var 1år,mener jeg det var.så brukte jeg pampers til hun slutta med bleiene.beste kombinasjonen jeg vet om :) kjøpte dem på bunnpris,er gratis hver 4pakke der også og man trenger ikke kjøpe 4pakker i slengen :)

tenker å kjøpe tøybleier til neste siden man sparer penger på å kjøpe et sett med gjenbruksbleier istedetfor å bruke flere tusener på engangsbleier og så kaster man da mindre søppel med tøybleier :) gleder meg til å prøve tøybleier på babyen vår :) blir stilig med mønster og farger på stumpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...