Mrs. Bouquet Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Det selges respetfritt på apotek til voksne, men apoteket har ikke lov å selge det uten resept om det er meningen å bruke det på barn, da skal det være forordnet av lege.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 eg fikk beskjed om å bruke det på snuppa, og hun var ikke så veldig mange ukene...Uten noe resept.. Var helsesøsteren som sa det...
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Ja, har brukt det selv på eldstemann da han hadde et kraftig bleieutslett/sopp da han var rundt 1 år. Var lege som sa jeg skulle bruke det, funket veldig bra.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg har likevel kjøpt det for å bruke det på jenta mi da hun hadde soppinfeksjon i bleieområdet. Jeg så hva det var, og canesten virket. Gadd virkelig ikke å bruke timesvis på å gå til legen bare for å få resept på noe jeg kan kjøpe reseptfritt. Men ville ikke gjort det ofte / lenge uten å klarere det med lege først.
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Ja går helt fint. Vi fikk og tips av helsestajon legen om å smøre frøkenen med det når hun er rød og sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå