-Hengebuksvinet- Skrevet 27. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. september 2008 Kom igjen, da. Tror ikke noe på at ingen har reist med apollo her.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg er veldig førnøyd med apollo på mange måter. God standar på hoteller og god service.. Første barnet mitt men kjenner flere som kun bruker apollo på turer med barna.. Da de hotellene som regel er veldig familie vennlige Er det noe mer å si da tro??
Mariamin Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Vi er veldig fornøyd med Apollo. Har vært en gang i Hellas og to i Mexico med de. God service og hyggelige folk som jobber der. Dette var før vi fikk barn da...
Ronja&Odin Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 jeg og sambo reiste med apollo i forrige uke.... det var bærsje sørvise og bare masse kukk... sorry ordvalg her hehe... for det første ble flyet 12 timer forsinket på vei ned (til kypros) og vi fikk 180 kr hver igjen for det.... reiselederene var ikke noe hyggelige og de ga oss 0 info... jeg har masse bra erfaringer med star tour da =)) så det kan jeganbefale... men jeg selv kommer altdri igjen til og reise med apollo
Gjest Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Vi har reist med dem flere ganger og til ulike destinasjoner og er kjempefornøyd. Aldri noe tull, alltid lett å få kontakt med guider på stedet som har oppdatert info og aldri noe krøll med buss/transfer, hotell, utflukter eller noe annet. Flinke og seriøse er min erfaring :-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Vi reiste til tunisia med dem for 3 år siden, og vi var veldig fornøyd. Kommer til å dra til samme sted neste sommer med Apollo )
simbax Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Jeg BOIKOTTER dem pga en reise som egentlig skulle ha vært vår livs beste tur (vårt bryllup),men som de klarte å gjøre til et "helvete".... Dårlig service, ikke bra hotellstandard i forhold til det som stod, ikke barnevennelig, innstlt fly uten å gi oss beskjed etc..etc... Vi er MYE ute og reiser og er ikke storforlangende, men dette tok virkelig kaka!!!! Turen gikk forresten til Thailand.... Vær så snill å velge en annen operatør:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå