Gå til innhold

Tar meg en ukes ketolyse-pause, jeg :o)


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått på ketolysedietten i 6 uker. Gått ned 6 kg og er ganske fornøyd med det :o)

Nå i høstferien skal det feires en del bursdager her i heimen, så jeg synes jeg fortjener litt kake nå. Hehe...

I dag spiste jeg hamburger til middag (fiberrikt hamburgerbrød), og så har jeg spist et saftig eple. Fy flate, det var himmelsk!

Skal ha taco med fullkornstortilla til kveldsmat. Gleder meg noe helt vanvittig. Har kjøpt inn masse frukt, så jeg skal lage meg en snadder fruktsalat i morgen. Jummy :o)

 

Spent på om jeg kommer til å gå opp i vekt denne uken.. Skal spise sunt og kalorifattig (utenom kakene, da) og trene masse for å unngå kiloene. Er tilbake på ketolysen neste mandag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Gratulerer med 6 kilo på 6 uker ;-)

Med pause på en uke kan du gå opp 1-3 kilo. Ikke bli skremt, det vil gå fort av igjen når du kommer i ketose. Du gjør det helt rett, nemlig ved å skeie LITT ut , ikke gi fullstendig loss.

Jo flere slike pauser du tar desto saktere går vekten nedover, så sprekkene bør reserveres spesielle anledninger og de bør være moderate og så korte som mulig.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...