lillefrøkenforvirra Skrevet 27. september 2008 #1 Del Skrevet 27. september 2008 hei hei! jeg trodde inntil i går at jeg var helt alene med min situasjone, hvertfall føltes det slik! jeg er som mange andre i denne debatten usikker på hvem som er faren til barnet i magen min! hver sommer når mamma å pappa har en etterlengtet ferie med dattera mi på tre tar jeg den helt ut! fester masse å treffer venner å nye bekjent skaper. å kose meg litt ekstra ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre, når jeg jobber rompa av meg som alene mamma hele året:P jeg gikk på p piller, men disse to ukene glemte jeg de titt å ofte. jeg har ingen annen unskyldning enn at jeg har adhd å når dagene ikke er regelmessige glemmer jeg vensentlige ting. blandt annet p piller. jeg tenkte ikke over dette da jeg hadde en del sex denne perioden. det har jo skjedd lignende ting før uten at jeg har blitt gravid, tenkte dumme meg. skulle tro jeg var mer forsiktig etter en uplanlagt unge å runda 22 år! men har lært at dømme noen selv om det bare er inni hodet mitt er ikke lurt, neste dag skjer det deg! karma sucks! jeg ble ekstremt lykkelig over graviditets testen som viste positiv to uker etter dattera mi kom hjem! er vel bare min måte reagere på, da barn er noe av det fineste som finnes å en mor kan få! men like etterpå skulle verden min rase sammen! å mange timer å dager med gråt å tanker skulle til for å sakte bygge opp gleden over barnet igjen! hvem var faren? de to ukene med fyll å fanteri hadde jeg klart ha med med hele tre gutter!!!! jammen var det greit der å da, men hva nå? følte meg som en komplett idiot å skitten rett å slett! jeg har hatt en ul i uke ti fordi jeg skulle ta en abort! samme dagen bestemte jeg meg for at det er umulig for meg. drepe et uskyldig barn for mine feil?!? det ligger ikke min natur (med all respekt for andres valg om akkurat det altså) men hvordan skulle dette gå. jeg fant en liten bit styrke å begynte bygge på den å forberede meg på nok et barn! jeg er dritt redd. men det jeg er mest redd for er disse fedrene. de tre kanditatene:( nr 1 er 27 år, å har ekstremt lav iq, han har selv gått inn for å lage livet mitt til et helvete etter at nyheten kom til verden, han er skrå sikker på at jeg har lurt han fordi ungen min er tre år å jeg trenger mer penger!!!! (jeg har fått innvilget to år til med overgangstønad på første unge pga utdannelse, så penger er da virkelig ikke noe tema engang) han har sagt ting som , jeg skal gjøre livet ditt å ungen din til et helvete, å kreve 50 % å det skal jeg få (bare for å plage meg). han bestemmer like mye som meg å det innebærer å lage sine egne faderlige regler! han sier han ikke øsnker barnet, å han vil jeg skal ta abort!!! han driter i ungen, men han vet at 50 % er en skrekkelig tanke for meg som har hatt alene ansvar i tre år! å dele er vanskelig, hvertfall når man ikke kjenner denne personer, å mors instinktet hyyyyyler fare!!! nr 2 er en ff. han har sagt han ikke er interresert i å vite det en gang om han er faren. han er fra en annen kultur og religion å det jeg å han har drevet med i nen mnd, er ikke lov der. (sex uten å være gift) jeg forstår hans synspunkt å vil ikke ødelegge resten av hans liv for en feil som er mest min! så får jeg heller ta det fra der. å stå for det når ungen min spør hvor er pappa! (det er et annet dilemma) nr 3 møtte jeg lørdag å søndag hadde vi ganske fantastisk sex. jeg likte han utrolig godt! men etterhvert viste han seg å for å være en dritt sekk! han var ute etter en ting, å brydde seg ikke mye om livet mitt bare hva jeg hadde å tilby i senga. å etterhert så er ikke sånn oppførsel noe interesse for meg! men han må så gjerne gå rundt å være en musejeger for min del bare ikke kom til meg. vel jeg fikk mens den 15 juni! å hadde sex med nr 1 natt til 15 (før mens) å ca en gang dagen hele uka til natt til 22 juni! jeg avsluttet kontakten med han etter at jeg hadde vasket leiligheten hans, å han kom hjem å skrek meg ippi tryne! (samleie kanskje 6 ganger) 26 juni, hadde jeg sex med nr 2 (samleie en gang) å 29 juni etter en helg med fyll hadde jeg sex med nr 3 (samleie en gang) ul viste i uke ti at ufangelsen hadde skjedd 29 juni! jeg tenker at det er fint, tror nok ikke han er noe ille far om han er bf, å om han ikke stiller opp er det greit å! his lost! han vet om det! men har alikevel tuuusen spm. for jeg er så forbanna redd for at det er nr 1. mennekser snakker om at man kan bli gravid hele mnd. å at embroyet går i dvale??? før det uvikler seg, eller at sperm varer så og så lenge! er det da liksom like stor sjans for at nr 1 er far som nr 2 (nr 3 orker jeg ikke bekymre meg for i og med at han har tatt valget allrede å ikke vite det) nr en er adoptert fra colombia og nr 3 fra norge. (nr 2 som dere sikert skjønte også mørk, fra tyrkia) så jeg kommer til å se hvem som er faren, der er jeg heldig sånn sett! men om det er nr en kan jeg uuumulig skjule det. å hva kan han utrette bare fordi han hater meg å barnet. far har jo rettigheter! skal til jordmor etterhert, tør ikke snakke med legen om det. å ul damen kan sikkert hjelpe meg, men det er så lenge til. trenkte få det ut nå. hilsen lille frøken forvirra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138784605-trodde-jeg-var-alene/
Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Del Skrevet 27. september 2008 Hei! Høres ut som om du kan å ha det gøy! Her er jo det umulig å si hvem som er faren, men nr. 1 høres ikke sansynelig ut da, hvis du har en vanlig 28-dagers syklus. Dere hadde sex på syklusdag 8 siste gangen, så ville sett litt bort ifra han (man kan jo aldi være sikker!) hvis jeg var deg. Men hvem det kan være av nr. to og tre er ikke godt å spekulere i.. Hvis vi går ut ifra at du hadde EL på ca dag 14 (som er ca norm) så er de like aktuelle begge to. Jeg holder en liten knapp på nr tre da, siden du hadde sex med han midt i syklusen. Får håpe det. Har du diskutert dette med jordmor? Du får vel dekket DNA-test i din situasjon? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138784605-trodde-jeg-var-alene/#findComment-138784733
lillefrøkenforvirra Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 27. september 2008 hei hei takk for svar! det er jeg takknemlig for:) skal diskutere det med jordmor, å ul damen. men jeg har ikke ul før 21 okt og etter det time hos jordmor, trengte får dette ut, fordi jeg tenker på det stort sett hver dag. å senest i går kom denne nr 1 med nye trusler gjennom venninnen min! så er ganske intenst! satt oppe til et i natt å leste alt jeg kunne finne om tema over nett! om det er nr 3 eller nr 2 er uvesentlig, skrekken er at det skal være nr 1. å jeg er så påståelig ovenfor han at det er umulig. å jeg er opptatt av å ikke juge så dumt for meg om ungen kommer ut å er hans! men jeg har ingen dialog med han etter eget ønske fordi han uroer hverdagen min såpass at jeg ser ikke noe bra med det! jeg håper det er nr 2 av en enkel grunn. da slipper jeg en evig krangel mellom meg og bf, ungen kan ha en å forholde seg til i stede for to uenige. å så er jeg vant med å ha ansvar alene, å det å skulle dele er en kamp i seg selv for meg. men er det nr 3, vet jeg hva jeg må gjøre, å det er opp til han å være med. han er velkommen så klart! jaja.....er bare ta tiden til hjelp rett å slett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138784605-trodde-jeg-var-alene/#findComment-138784959
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, det er jo rett og slett ingen ting annet å gjøre enn å vente i din situasjon! Det hadde jo vært til det beste om du klarte å slå deg til ro med det og holde fokusen på deg selv og barnet. Det er jo ikke slik at dette er et spørsmål som du aldri får svar på! Så det er jo en forklaring på situasjonen i din fremtid, takket være DNA-testing Du gjorde jo lurt i å kutte kontakten med nr 1 da, høres ikke ut som en sympatisk type akkurat! Det er heldig vis ikke så stor sjanse for at det er han da Jeg syntes nå uansett at du er heldig som er gravid jeg da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138784605-trodde-jeg-var-alene/#findComment-138785560
lillefrøkenforvirra Skrevet 27. september 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 27. september 2008 ja jeg gleder meg veldig over barnet, å alt som kommer med! å skulle øsnke ting gikk fortere....venter enda på føsrte livs tegn....vil ha den kontakte med babyen! elsker kjenne livet i magen! jeg må bare ikke fokusere på dette alt for mye i og med jeg ikke kan vite det sikkert uansett, men er deilig få det ut;) takk for at du lytter;) virker som det er flere som setter pris på det her inne:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138784605-trodde-jeg-var-alene/#findComment-138785665
Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Del Skrevet 27. september 2008 Bare hyggelig! Tiden kommer sikkert til å gå fort nok den Om et år nå så er dette historie og du har fått svar på hvem som er faren. Hele denne situasjonen er ute av verden og du har en liten baby og en BF å forholde deg til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138784605-trodde-jeg-var-alene/#findComment-138785746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå