ch1985 Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Er gravid i uke 33 og har enda ikke kjøpt barnevogn. Har termin 18 november så vil ha en grei vogn til vinterbruk. Har også lyst på voksipose til barnet, det er derfor viktig at jeg har ei stor vogn elr at den er romslig nok til dette. Usikker på hvilken vogn jeg skal velge... Synes Simo er for stor og klumpete, redd jeg fort kommer til og bli lei. Har Emmaljunga edge duo som favoritt.. men disse er noe dyr. Noen som har tips elr erfaring ang vintervogner? takk takk:D
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Vet ikke helt hva du legger i vintervogn... men jeg får en i desember og har valgt en Teutonia Mistral, med fashion-bag. Skal være lun og fin, og nok plass til vinterposen. Valgte denne fordi den er lettere enn Emmaljunga/Simo slik at den også blir en grei sportsvogn. Jeg behøver dog ikke tenke så mye på føre, da jeg bor i byen og det sjelden er så mye snø her.
Marande Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Hei! Jeg solgte nettopp min simo kombivogn, da denne ikke ble mye brukt da jeg har 2 barn som det er 19mnd i mellom og valgte å kjøpe søskenvogn. Men jeg må si at du får en av de bedre komfortene i en simo vogn enn mange av de andre vognene. Den er kanskje litt tung, men bagdelen, spesielt på bagvognen/duovognene så er den av de lengste på markedet, men jeg fikk god plass til voksipose i bagen på kombien også, men dette avhenger jo veldig av smak også da..om du går lei, går det jo an å selge, for å kjøpe ny når våren/sommeren kommer også da! For barnet er jo uansett for stor til bagdelen til neste vinter igjen, så å si, ihvertfall tulla mi som nå er året:) Men uansett får du ha lykke til med valg av vogn!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 hvorfor ikke kjøpe en emmaljunga brukt? Da kan du kjøpe en lettere sportsvogn senere om du synes den er for tung (den er like tung og klumpete som simo mener jeg, men jeg ser absolutt fordelene med store 4-hjulinger... iblant...)
CJ -m jente 08 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Vi har en Emmaljunga Smart Duo vogn... som vi er kjempe fornøyd med.. Så den er å annbefale, spess hvis du er ute etter en vogn med stor bag. Barnet vårt har brukt den med voksi pose inni, og det har ikke vært trangt, og hun har brukt bag`en til hun var 6mnd. Og det gikk kjempe fint. Men nå måtte vi bytte fordi hun ikke ville ligge i vognen mer, ikke fordi det var for liten plass. Vurderer å selge vår vogn.. sa vi vurderer å kjøpe en scooter vogn istede.. så du kan si fra om du er interresert i å kjøpe brukt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå