Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 lyste alle lysene som det står i anvisningen? Gikk dere opp betydelig i teperatur? Jeg syns temperaturen min er så lik før og etter eggløsning, jeg.. Mulig at jeg plutselig er gravid, men så fanger ikke pearly det opp?
Én til Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg testet positivt på graviditet i dag da (vanlig clearblue graviditetstest), litt før jeg ventet mensen, og da er det jo for tidlig for Pearly å fange det opp ;-) Mener å huske jeg leste at dersom tempen forblir høy i 18 dager, så lyser alle tre på en gang. Men ja, jeg har ganske store tempforskjeller før og etter EL. Før bruker det å ligge på 35,90-36,20 og etter ligger det på 36,50-36,75 ca :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, den lyser på alle lysa.Men les i bruksanvisningen. Det er etter ganske mange dager etter befruktning før den lyser på alle lysa.En har gått ei veke over forventa mens iallefall før den lyser.Stemmer nok med at det var etter 18 dager ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå