Gå til innhold

Hva gjør dere nå når dere er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere gjør ihelgene, på kveldstid etter dere ble gravid? Jeg er mye alene hjemme ettersom samboern min reiser mye med jobben,også ihelgene.. Blir litt ensomt til tider.. Har ikke så lyst og dra på fest heller med mine "gamle" venner. Er på en måte kommet over det der etter jeg ble gravid. Før var jeg veldig ofte ute på byen,men er bitt mer hjemkjær idet siste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Sambo er stort sett hjemme, men har prøvd å sende ham "vekk" et par ganger :) Deilig å kose hjemme med en god bok! Ellers sover jeg hele tiden og koser med mini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Det som er litt koselig er å invitere bort en søster eller noen venner, å spille brettspill. Det er ganske koselig. Så kan de eventuelt ta seg et glass vin o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg var "by menneske", men utenom det, gjør jeg som før. Er sammen ved venninner, koser meg hjemme, er på stallen osv... Ikke mye forandring i min hverdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye forandring her heller. Går på kino, teater, andre sosiale tilstelninger. Ser på TV, leser, går lange turer. En sopptur kan anbefales. Tur i ulendt terreng er bra for balansen, har jeg hørt. Frisk luft og mosjon er alltids bra for gravide. Savner å kunne ta et glass vin. Vi er med i en vin/ gourmetklubb, og jeg skulle gjerne smakt på godsakene. Ellers er det meste som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scrapping er gøy:) dette er tidkrevende og øker kreativiteten for min del. forbereder babyboken, og dette er gøy:) klipping/liming/skriving/fargelegging:) kjempe:D.. ta masse bilder og kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...