Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Altså med et barn som har hatt uhell må jeg ærlig innrømme at det lukter.I hu og hast fjerne jeg sengetøyet inn i maskinen for deretter å ha en oppvask med lukten. Så lurer jeg da, siden det å tisse på hverandre er sexopphissende så kan man likson ikke hive seg ut av senga rett etter man har tisset litt på hverandre for å dra av trekket, eller.....? Hvordag gjør dere det da? Plastlaken eller tisselaken? Må ærlig innrømme jeg lurer på dette nå....hmmm...
Masaili <3 Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Er det ikke noe som heter gummilaken/latexlaken? Eller kanskje de gjør det i dusjen? Hmmm... nå fikk du meg også til å undre her!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Er det noen som gjør det? og liker det?
Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Ja ikke sant, leste tråden om wet sex og begynte faktisk å fundere på dette. Altså.............fortsetter de å ha sex i tisset sitt da eller? Eller hvaaaaaaa....? Kan noen som tisser på hverandre svare?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Det finnes da slike allergilaken for dobbeltsenger med plastbelagt underside, men frottè på oversiden. Har flere slike og bruker vanlig laken over. Vasker selvsagt alt sammen rett etterpå. Er ikke griser, bare glad i sex:-D
Gjest Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Har aldri nevnt ordet griser jeg..............hadde bare et funderende spm:-) For all del, hvem er ikke glad i sex:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå