Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 har lest litt at hvis man har pco/pcos kan det være vanskelig å få opp melkeproduksjonen skikkelig..at man ofte har for lite melk. noen som vet noe om dette??
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har hatt ett barn og hadde absolutt ingen problemer med amming. Min mor mente til og med at jeg hadde for mye melk, men jeg tror ikke det stemte (mødre er rare!). Jeg mener at jeg hadde akkurat passe mengder morsmelk og ammingen kom i gang helt fint.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Min mor (som jeg sannsynligvis har arvet pcos av) har født 4 barn, men fikk bare til å amme den siste. Men det kan også ha noe med stressnivået hennes å gjøre med de andre tre.. Jeg fikk ikke opp melkeproduksjonen min med jenta mi, men det tror jeg skyldes dårlig informasjon og opplæring i amming, og at jeg hadde en utrolig stressperiode i livet mitt da. Denne gangen er jeg fast innstillt på at jeg skal klare det! Har lest om flere med pcos her inne som har amma flere barn, så jeg håper og tror ikke det skal være noe problem!! Med rett innstilling kan vi komme langt
Frida, med nr 3 i magen Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har pcos, og har ammet 2 barn. Førstemann stoppet selv da han var 10 mnd, og andre mann 20 mnd. Har hatt masse melk, og melkeproduksjonen har kommet i gang ved dag 3 og 2. Jeg ammet begge mine ofte, dvs når de ville ha- om det så gikk 1 eller 3 timer mellom. Barna bestemte. Gleder meg til 3.mann kommer (helt utrolig at vi får 3 barn! Trodde ikke vi skulle få 1 en gang!)! Slik er min erfaring :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå