Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 noen med erfaringer? førstegangs og vil gjerne høre hva dere har si:)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Hadde den selv i 3 mnd, så var jeg lei. Den har stor og god bag og den er lun, men den er altfor stor totalt sett og du blir lei etter en stund. Byttet den ut i en OTH urban jungle og har ikke angret. Skulle jeg hatt 4-hjuling hadde jeg heller valgt Brio Duo happy med teleskop understell/light teleskop. Beklager kjempe masse at jeg skriver dette, men siden du spør om erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Ja har selv erfart at førstegangs (var det selv engang jo) kjøper ganske store , tunge duo/kombivogner... Jeg ble også fort lei og byttet til TFK. Virker som om førstegangs ofte får erfaringer fra foreldre, svigers m.m. og de er jo sååå fan av slike gammeldagse vogner. De var jo ikke så mye ute og kjørte bil og på farten i byen/kjøpesentre m.m og tenker nok ikke på at de er tunge å løfte ut/inn av bilen og ikke så smidige å kjøre i byen.. Men noen sverger til denne type vogn også, men jeg er ikke en av dem jeg heller.....Smaken er jo forskjellig.
barnimagen82 Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Den har vi kjøpt!!! Synes den virker kjempe grei,- driter i at folk sier den er tung,- den har stor bag, og har hørt den er ei kjempe grei vintervogn! God plass under også, til varer og poser. Tror den blir kjempegrei!!!!
CJ -m jente 08 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Vi har den, og er kjempe fornøyd med den. Greit nok at den er stor å løfte inn og ut av bilen.. men det overlever vi lett... går jo ikke rundt å løfter på den hele dagen. Den er super og trille, og barnet vårt har iallefall likt seg kjempe godt i den. Har prøvd flere vogner på henne, og det er helt klart denne hun foretrekker og vil sove i:) Å det er helt klart et + at vognen har stor bag.. kan brukes lenge og er stor plass i den:) Jeg tror du har gjort et godt kjøp:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Har kjøpt en 07 mod selv, og er kjempepositiv! Har en Mutsy fra førstemann, men det blir nok vognen som ligger i bilen til shopping ol samt at bilsetet passer på den. Den har ikke så god fjæring som Emmaljungaen, så den er ikke så god som "ute"-turvogn. Høres litt rart ut å ha to sikkert, men Mutsyen ble kjøpt av svigers, så den kan jeg ikke kvitte meg med. Den ble kjøpt til sommerbarn, og da er jo underlaget ganske "smooth" og fjæringen ikke sååå viktig. Men det blir det nå med høst/vinterbarn! Smarten skal jo ikke være så tung heller, og den skal være veldig god å trille uansett føre. Gleder meg til trilleturer!!! Men jeg ser jo det at det blir mye "dytt ned og løft rundt" med en sånn vogn på shopping. Da er mutsyen og den typen bedre, som faktisk svinger og forblir på bakken når du svinger/snur deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå