Gå til innhold

Hjertet slår:)

Anbefalte innlegg

Fikk en liten blødning så måtte til legen, men alt står bra til og hjertet slår:)

men gynekologen anslo fosteret til å være bare 6 uker, mens jeg over 9 uker på vei. Noe som var litt merkelig. Men skal tilbake på ny UL om ti dager da.

Håper alt er greit. Men når hjertet slår så trenger man vel ikke være noe bekymret?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138783271-hjertet-sl%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja mener selv jeg er ni pluss en.. Men legen mener bare 6 uker. men det kan ikke stemme, jeg fant jo at jeg var gravid når jeg var fem uker på vei... tok to hjemmetester og en på legekontoret. Da skulle jeg være liksom bare tre uker på vei, med et ett ukers gammelt foster, og tester slår ikke ut så tidlig. Pluss at jeg har hatt gravidsymptomer helt siden da også, og det skulle jo heller ikke være mulig. Begynte å kaste opp ganske ofte i uke fem, men det er bedre nå. Kvalmen er også begynt å avta litt som om jeg faktisk er ni uker på vei..

Så jeg vet ikke. Men skal på ny UL om ti dager, kanskje jeg får noe bedre svar da, kanskje hos en annen lege. De som jeg kjenner sier den legen jeg var hos ikke er helt til åstole på. Ikke vet jeg.

Men hjertet slår:) Trøster meg med det:) Det er en liten spire der med funksjonellt hjerte og ingenting er bedre uansett hvor mange uker jeg er på vei:)

Men skal ikke drive med noe mer ommøblering med det første hvertfall;)

Da tenker jeg nok du er i uke 6 jeg.

Jeg fant ut at jeg var gravid når jeg var 3+4, med hjemme tester.

Jeg vei jeg ikke er lengre på vei, for passet barne til ei venninne mens hun var hos jordmor, å siden hun var den siste den dagen så spurte jeg jordmor om hun kunne være så snill å kjenne på magen min å kjenne om hun kjente livmoren min og hvor langt på vei hun trodde jeg var ut i fra det. Å hun tenkte nok at jeg var der jeg trodde jeg var.

Sist jeg var gravid ble ikke jeg kvalm før i uke 7.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...